Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Tytuł: Way Out 3Gatunek: Detektywistyczna Opis: Nazywam się Michael Amoore . Jestem agentem kryminalnym od lat pracującym w firmie Darvic . Podczas mojej dotychczasowej kariery zawsze odsyłano mnie do prostych przypadków , zaczynając od idiotycznych porachunków w slumsach po ewentualne samobójstwa... Wczoraj , dostałem niepokojący telefon od Josha - mojego partnera . Poinformował mnie o popełnieniu morderstwa. Zostałem natychmiastowo wezwany na miejsce zbrodni . Po dotarciu na miejsce ujrzałem coś czego nigdy wcześniej nie widziałem , masowa rzeź w najgorszym tych słów wydaniu ... To mogło być dzieło tylko i wyłącznie jakiegoś potwora.Autorzy:Programowanie: Ewentualne dostępne pomoce ( typu GameCave Effects Engine ) , PabloFabuła: Shil , Japanstache , PabloGrafika: Shil , PabloMuzyka: Obecnie brak soundtracków , dźwięki to zasługa strony www.findsounds.comScreeny:https://gmclan.org/uploader/2522/screeny8f944.png (więcej informacji wieczorkiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Nic do siebie nie pasuje, kolor czcionki(ogólnie to cały ten hud ssie bo nieczytelny), cienie i tło za oknami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Graficznie kiepskawo! Jeżeli nie jest za późno, warto popracować nad spójnością - w tym celu ujednoliciłbym nieco kolorystykę i stonował otoczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Wielkie dzięki za konstruktywne uwagi, postaram się przygotować wersję z bardziej stonowaną kolorystyką i wieczorem podrzucę screena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 6 Lipca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Akurat jeśli chodzi o kolorystykę, to mi najbardziej przeszkadza kolor napisów. Jasny błękit, żółć byłaby już lepsza. Ogólnie na tych poziomach co są, wielkie brawa za tła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Każdy element z osobna jest nawet przyzwoity (no, może te twarze - strasznie rozmazane i z ubogą paletą, nie przypomina to celowego, zaplanowanego zabiegu), ale wszystko się wzajemnie "gryzie". Postacie nie rzucają cienia, nie wtapiają chociaż trochę w otoczenie, co sprawia, że wszystko jest samo dla siebie. Dodatkowo, nie starałeś się nadać żadnej głębi całości, przez co wszystko wygląda płasko. Spróbuj uwypuklić to, co jest pierwszoplanowe, a to, co pełni rolę tła, niech nie przyćmiewa reszty. Da się to połączyć w taki sposób, by robiło wrażenie. Póki co cały wysiłek włożony w grafikę niknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Okej, prześle również inne wersję kolorystyczne napisów. Jakim - czyli postarać się rozróżnić pierwszy i drugi plan? Wymyślę coś. Co do twarzy to każdą z osobna zawsze wygładzam, moim zdaniem są milsze dla oka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak, tło jest sympatyczne, ale nie czuć, że jest tłem. Przynajmniej ja mam takie odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ogólnie tłami zajmuje się shil, grafik,któremu mogę nosić teczkę,stąd różnica między jej wypocinami,a moimi postaciami. Mimo wszystko spróbuje jakoś to zgrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ogólnie tłami zajmuje się shil, grafik,któremu mogę nosić teczkę,stąd różnica między jej wypocinami,a moimi postaciami. Mimo wszystko spróbuje jakoś to zgrać. Przyznam, ze nie poświęciłam wystarczająco dużo czasu na ogarnięcie tego jako całości. :/ A co do twarzy - są creepy, tak by je okresliła i mi to pasuje do klimatu gry, uważam, że Pablo rysuje ciekawie. Może tła są nie wystarczająco smutne do postaci. Co do czcionki zgadzam się, jest mocno kontrastowa i zielona, a hud jest - no jest jaki jest, własciwie to jest to tylko nakładka półprzezroczysta, nie stanowi ozdoby sama w sobie... moze to zmienic, ale nie mam pomysłu na to, może coś doradzicie? Zastanawiam się jak zrobić to z tym cieniem, zwłaszcza ze te cienie się pojawiły tylko w tej lokacji jeśli chodzi o tło, a reszta lokacji jest ciemna dosyć, więc bym już usunęła te cienie wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 https://gmclan.org/uploader/2522/screnha1.png Przygotowałem na razie 3 wersje napisów huda, dodałem cienie oraz mam nadzieje zgrałem kolory , które najlepsze ? Czy może szukamy jeszcze czegoś innego... (cienie mają chwilowo tylko postaci) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 7 Lipca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 1 wybierz panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 A jak z kolorami, są bardziej zgrane? No i czy macie inne pomysły na nadanie głębi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 HUD i napisy nadal do d*py. Ja bym wszystko przebudował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 A jak z kolorami, są bardziej zgrane? No i czy macie inne pomysły na nadanie głębi... moje propozycje: główny bohater jakieś 24-48 pikseli w dół, a za oknem paralax mapping Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 HUD i napisy nadal do d*py. Ja bym wszystko przebudował. Zaproponuj coś , bo takie uwagi to właśnie o kant d*py rozbić :) Propa - zaraz dodam paralax mapping no i przesunę bohatera niżej . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Proponuję też korektę językową, mam nadzieję, że wszystkie opcje dialogowe są w zewnętrznych plikach (jeżeli nie - natychmiast przekonwertować!), mogę się tym zająć za tydzień na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Zaproponuj coś , bo takie uwagi to właśnie o kant d*py rozbić :) Propa - zaraz dodam paralax mapping no i przesunę bohatera niżej . Pozdrawiam Dialogi(najpierw skróć! komu się chce to czytać?) umieść z dołu, z białą większą czcionką na jakimś czytelniejszym tle, a informacje w prawy górny róg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Paralaxe dodałem - jest o niebo lepiej , co do przesunięcia bohatera jest delikatny problem ,będzie się źle prezentował względem tła , wind itp . Będziemy poprawiali cały hud , mam już pewną wizję co do tego . Screen zaraz po tym , jak dostanę grafiki od grafika . Jakim - fakt , faktem nie mam jeszcze napisanych wszystkich dialogów ale postaram się to przygotować . Wielkie dzięki . Pozdrawiam EDIT Maniek - " Dialogi(najpierw skróć! komu się chce to czytać?) " większych bzdur w życiu nie widziałem : D . Idąc Twoim tokiem rozumowania to nie ma sensu włączać gier . Nie chcesz - nie czytaj , nie chcesz - nie graj . Prosty rachunek . Na ten temat można się bardziej rozwinąć ale mam nadzieję , że jesteś na tyle kumatym gościem , że sam sobie zdasz sprawę z tego - jakie głupoty wypisałeś heh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 7 Lipca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jedyne co możesz zrobić z dialogami to podzielić je na mniejsze fragmenty, żeby gracz mógł coś robić (w tym wypadku przewijać) w trakcie czytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się