edox Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 witam mam kilka pytań 1 jak zrobić w grze progres bar który będzie pokazywał ile plików wczytał i na końcu będzie można kliknąć i wbic do gry drugie jest jak zrobić wczytywanie plików grafik dzwieków moje 3 pytanie jak zrobić AI ruch atak pasywny ja atakuje on odpowie ogniem agresywny atakuje sam oraz pasek życia i osłony pochłaniacz szkod czyli 20 na hp /a 80 na osłone dmg playera idzie pasek hp ma sie kurczyc od bokow czyli tak >-------< >--< i regeneracje osłony iles osłony na iles sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Wczytywanie zasobów jest świetnie opisane w dokumentacji. Pasek postępu i HP to zwykłe procenty. Wystarczy rysować pasek na odpowiednią długość. AI zrób samo agresywne. Pasywne po prostu przełącza się na agresywne w odpowiednim czasie. Poza tym w jaki sposób kodujesz, skoro nie działa Ci klawisz enter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edox Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 a możesz mi to wyjasnic i dac przykładowy kod a wiesz jak zrobic spawner poszczegolnych npc przypisało by im sie np npc_id=1 2... i ustawienie ile danych npc ma byc na mapie jaki czas po zabiciu ma je spawnowac losowo wybrane miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 a możesz mi to wyjasnic i dac przykładowy kod a wiesz jak zrobic spawner poszczegolnych npc przypisało by im sie np npc_id=1 2... i ustawienie ile danych npc ma byc na mapie jaki czas po zabiciu ma je spawnowac losowo wybrane miejsceEdox, o ile masz jakiekolwiek umiejętności wystarczy się zastanowić i sam znajdziesz odpowiedzi... A wczytywanie to przede wszystkim funkcje typu: GML globalvar sprite1; sprite1=sprite_add_sprite("sprtie.png"); ew.: GML globalvar sprite1; sprite1=sprite_add("sprtie.png", ilosc_klatek, czy_usunac_tlo, efekt_smooth, x_orginalu, y_orginalu); Spawner: GML if(instance_number(obj) < normalna_ilosc_npc && alarm[0] != -1) { alarm[0]=xczasu; } Alarm 0: GML var _inst; _inst=instance_create(x, y, obj); _inst.npc_id=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się