smartboy Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam. W GM jest opcja export selected script. Mam to już ładnie na zewnątrz w pliku scripts.gml. Teraz do rzeczy. Jak to podczas gry imporotwać z zewnątrz, chodzi mi o kod,żeby np obiekt w create importował dany script. Chyba się nie da. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 execute_file(nazwa_pliku,arg0,arg1,arg2...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Czerwca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Kodem nie da się importowac, da się kodem wykonac (j.w), ale nie w wersji Studio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Kodem nie da się importowac, da się kodem wykonac (j.w), ale nie w wersji Studio. No tak myślałem, więc dzięki. Będe wykowynać execute script czy jakoś tak i będzie ok, bo niby po co mam tyle kodu trzymać w obiekcie co nie??? :P A tak w ogóle po co są te miejsca na wartości w execute script? Ja tam nic nie wpisuje a skryp siedzi w Step`ie i działa swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Przyjmijmy, że Twój skrypt wygląda np. tak: GML return (sqr(argument0)+argument0)/2 Wtedy musisz w execute_script poza nazwą skryptu podać także argument0. Im więcej argumentów przyjmuje skrypt, tym więcej musisz ich podać. Jeżeli ten skrypt wyglądałby np. tak: GML with(instance_nearest(x,y,obj1337)) instance_destroy() to nie musisz podawać żadnego argumentu, bo skrypt nie przyjmuje żadnych danych z zewnątrz. argumentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Przyjmijmy, że Twój skrypt wygląda np. tak: GMLreturn (sqr(argument0)+argument0)/2 Wtedy musisz w execute_script poza nazwą skryptu podać także argument0. Im więcej argumentów przyjmuje skrypt, tym więcej musisz ich podać. Jeżeli ten skrypt wyglądałby np. tak: GMLwith(instance_nearest(x,y,obj1337)) instance_destroy() to nie musisz podawać żadnego argumentu, bo skrypt nie przyjmuje żadnych danych z zewnątrz. argumentów Ok, rozumiem już. Ja to idę jakąś taką dziwną,najprostszą drogą ale wychodzi i błędów nie ma póki co. Ale warto się rozwijać i powiększać wiedzę. :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się