kaszan88 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Tytuł: Shadowplay: Journey to Wonderland Gatunek: Platformowo-przygodowa Opis: Luźna adaptacja książki "Alicja w Krainie Czarów. Styl wzorowany na teatrze cieni (stąd podobieństwo do Limbo). Postacie to po prostu kawałek tektury, podskakujący na patyku. Malutko, malutko animacji, ale świat przedstawiony w grze nie jest aż tak bardzo statyczny, jak mogłoby się wydawać. Gra oferuje kilka zakończeń (za przejście gry, znalezienie serca królowej kier, zebranie wszystkich gwiazdek i ukończenie gry z dziewięcioma życiami) Co do samej rozgrywki, to jest to platformówka, doprawiona elementami przygodowymi. Na koniec każdego rozdziału dostaje się jakiś bonus za zebranie wszystkich gwiazdek. Za pierwszy poziom jest to np Słoik Marmolady Pomarańczowej, którego można użyć raz na rozdział, by zregenerować życie. Bonusy te nie będą niezbędne do przejścia gry. Mają ją jedynie ułatwić. Wyższy skok pozwoli zdobyć dodatkowe życie, ominąć jakąś przeszkodę, jednak nie będzie potrzebny do ukończenia gry, ani nawet do zdobycia wszystkich gwiazdek w kolejnym rozdziale. Jako, że jest to adaptacja książki stawiam raczej na klimat gry a nie jej długość, czy przesadzoną trudność. Po utracie wszystkich żyć będzie można skorzystać z opcji "Continue" nieograniczoną ilość razy. Cofnie ona jedynie na początek rozdziału zachowując przy tym wszystkie bonusy postaci. W grze nie ma żadnych dźwięków, ale w tle gra przepiękna muzyka. Bardzo, bardzo podkreśla klimat gry (lub gra wizualizuje muzykę). Moim zdaniem efekt wynikający z połączenia muzyki z tą grą jest niesamowity. A! Gra po angielsku, jednak nie trzeba znać języka, żeby przejść, albo nawet zrozumieć o co chodzi :) Autorzy: Programowanie, Fabuła, Grafika: Robert Gąsiorowski (ja) Muzyka: Kevin MacLeod Screeny: Krótki Gameplay: Demo: http://www.indiedb.com/games/shadowplay-jo...wonderland-demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 fajnie to wyglada :) :thumbsup: tej muzyki jestem ciekawy jak zbieżna z tym co sobie wyobraziłem patrząc na screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Konwertuj to na androida i zarabiaj grubą kasiorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 czekam, czekam! w dodatku platformówka, trafiłeś! :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Gwiazdki powinny wisieć na niciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Gwiazdki powinny wisieć na niciach.i obracać się! Chyba tak to będzie: :) GML i+=1 image_xscale=(i mod 2)-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Bonusy się obracają :) Wrogowie zmieniający kierunek też się obracają :) I chodzenie polega na malutkim podskoku i przesuwaniu się w danym kierunku. Fajnie to wygląda, gdy np mrówka podchodzi pod górkę, to zwalnia :D Bonusy specjalnie są zawieszone w powietrzu, bo i pułapki spadają bez żadnych patyczków, czy nici. Niektóre rzeczy są po prostu magiczne xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Czerwca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 tylko silhouette głównej bohaterki mi się nie za bardzo podoba, reszta spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Super, walory estetyczne na najwyższym poziomie. Prostota a pewnie będzie grywalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 omojajezusmaria. Super! Wygląda naprawdę elegancko. Myślę, że ma szansę zostać zauważona, ale podstawa, to jednak dopracowanie. Heh, piszę jak newbie, ale fakt faktem, że wielu błędów nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 O rany.. Jak to czytam, to czuję nagle wielką presję :unsure: "Ekran ładowania" rozdziału pierwszego: Najciężej jest zabrać się za robienie drugiego, gdy pierwszy wyjdzie ponad oczekiwania. Gdzieś tam w podświadomości boisz się, że reszta już taka nie wyjdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Za ładny i gładki ten loading w porównaniu do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Może, ale wszystko nadal trzyma się czerni/bieli, świateł/cieni, więc ciągle siedzimy w temacie :D Jak na razie gra jest baardzo urozmaicona, więc inny loading też jest konsekwencją "w kwestii urozmaicenia". Autorowi się podoba, osobie która zainspirowała autora też = zatwierdzone :P A! Te okna nie mają żadnej muzyki. To też kontrast do okna gry. Nowy wygląd gry: Mniej brudne płótno + światło reflektora rozchodzące się od środka do zewnątrz. Myślę, że zrobię wybór płócien, żeby można było sobie dopasować wygląd gry. + 2 czarne paski informacji :D Głównie chciałem skrócić widoczność w pionie, ale jako tło do informacji o rozdziale i aktualnym poziomie wyglądają super. Zakochałem się w nowym wyglądzie :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Jakby kogoś ciekawiło, to tu jest demo gry: http://www.indiedb.com/games/shadowplay-jo...wonderland-demo Ogólnie temat można by przenieść z zapowiedzi do działu dema :D Tu demo z dropa, bo indiedb dziaaaałaaa, że aż.. https://www.dropbox.com/s/am316bu1cqta10c/J...0%28demo%29.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Jakby kogoś ciekawiło, to tu jest demo gry: http://www.indiedb.com/games/shadowplay-jo...wonderland-demo Ogólnie temat można by przenieść z zapowiedzi do działu dema :D Tu demo z dropa, bo indiedb dziaaaałaaa, że aż.. https://www.dropbox.com/s/am316bu1cqta10c/J...0%28demo%29.zip To załóż nowy temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Na Andku może mieć niezłe branie ta gra :D 5+/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Uuu.. Przyjęli mnie na desurkę http://www.desura.com/games/shadowplay-journey-to-wonderland Nawet pojawiły się dwa filmy na youtube dzień po publikacji dema + jedno zapytanie o to czy można wykorzystać wizerunek gry w filmie. Najwidoczniej jakiś tam szum się robi :rolleyes: Jak ktoś chce pełną wersję, to niech napisze pm czy coś. Jak wrócę z ryb, to wyślę linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 O jaki fajny smaczek z poruszającą się trawką jak przez nią przeszedłeś ładnie to wygląda. Więcej takich szczególików i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Super! przypomina mi to troche "Limbo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 szata graficzna jest wprost idealnie wyważona, owacja na stojąco, perełka gmclanu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się