Fervi_ Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam! Potrzebuję przykładu (a raczej kodu :D), opiszę to w prosty sposób jeśli x<640 view (od 0 do 640) jeśli x>640 view (od 641 do 641+640 :P) I tak dalej, gdzie co ustawić itd. Bo nie mogę dojść do tego, a to pewnie podstawy Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 GML //ktory = x % 640 - źle;p ktory = floor(x / 640); view_xview = ktory * 641; view_wview = ktory * 641 + 640; @Edit źle. pośpieszyłem się :P Exigo dobrze napisał. Już poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 n = floor(x / 640); zwróci ci liczby naturalne od zera wzwyż oznaczające wielokrotność "przekroczenia" granicy. Potem możesz to sobie liczyć view_xview = n * 640; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @Utermiko Ok, dzięki wam wszystkim :D Kod działa Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 view_xview[0] = (x div 640) * 640; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się