I am Żyd and Lewak Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wkładam sobię do zipu obraz i co mam napisać w sprite_add(fname,...) aby odczytało? Na przykładzie zip nazywa się "archiwum.zip" a obraz "obraz.bmp" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Musisz najpierw rozpakować archiwum. Użyj np. dll'a ediepl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A czy nie da się bezpośrednio, jak z folderami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Właśnie w tym dll mam dodawanie "bezpośrednio", bo nie da się dodać obrazka z pamięci w GM, więc plik jest wypakowywany, dodawany i usuwany. W mojej sygnie masz link, archiwa czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 F**k nie wiem który to DLL, a patrzyłem na wszystkie zipy. Nawet nie ma nazmy zip czy cośtam. ;/ Mógłby ktoś dać direct lub nazwę? EDIT: A tutaj schowałeś pff... nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Napisałem że w sygnaturce... drugi od góry. ps sygnaturka to to pod postem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się