Skocz do zawartości

Game Maker i języki C#/C++


Danieo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Tak, ale GML jest dość prosty, ma podobną składnie do C++, ewentualnie możesz przejść na C++ i w nim tworzyć.

podobną też do Pascala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Utermiko

 

Chociażby BSD.

 

Fervi

Raczej chodziło mi o klony windowsowych aplikacji.

 

 

Pamiętaj, że EnigmaGM w pewnym momencie może zrównać się z GM'em i opracowywać własne funkcje (np. lepszy MultiPlayer czy multiplatformowe biblioteki)

 

Fervi

Wtedy to już będzie oddzielny produkt. Klony zazwyczaj są zgodne z oryginałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@le małpia twarz

Nie do końca :P

 

@Utermiko

Problem w tym, że nikt się nie bawi w klony, co najwyżej chcą zrównać się z jakimś produktem (czyli jak najbliżej 100% kompatybilności) i dalej kontynuować rozwój.

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam ludzi, którzy są w stanie opanować cokolwiek z videotutoriali. Jak widzę, że coś jest tylko w ten sposób tłumaczone, a nie ma zwykłej wersji tekstowej, to dziękuję bardzo za takie coś. Jakoś wolę w swoim tempie przelatywać tekst i wykonywać co trzeba niż słuchać i przewijać co nudniejsze fragmenty video.

 

A co do tutoriali - w GM:Studio są wbudowane, z tego co patrzyłem to całkiem ciekawe i poruszające różnorodną tematykę. Co prawda po angielsku, ale do tego trzeba się przyzwyczaić jak chce się cokolwiek nauczyć w informatyce (: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...