Danieo Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Cześć ! Jak w temacie. Czy w Gam Maker:Studio , jest jakaś możliwość używania języka C++ lub C# ? (Wolałbym C++ bo znam go lepiej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Raczej wątpię, prędzej w zwykłym GM jako DLL Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Raczej nie ma ale poradziłeś sobie z C++ to GML opanujesz w tydzień. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Znaczy C++ podstawy i trochę programowania objektowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tylko w zwykłym GM'e jest możliwość używania dlli - natywnych, napisanych w np. w c++. Jak chcesz używać dlli napisanych w c# (i ogólnie .NET'owych) to możesz użyć mojego dlla: DotNetGMCrossover. To taka przejściówka między kodem zarządzanym a niezarządzanym dla GM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Czyli albo przejde na GM8 albo nauka GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tak, ale GML jest dość prosty, ma podobną składnie do C++, ewentualnie możesz przejść na C++ i w nim tworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tak, ale GML jest dość prosty, ma podobną składnie do C++, ewentualnie możesz przejść na C++ i w nim tworzyć. podobną też do Pascala ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Wiec chyba przejde na GML. Tylko musze troszke kasy uzbierac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Game Maker Studio za free Enigma za free Nie musisz płacić Oczywiście polecę GMS (bo na razie najlepszy) (oczywiście GML ma) Enigma też ma GML, ale się dopiero rozwija (i są niesprawne funkcje) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 @Fervi Widziałeś kiedyś klona przewyższającego możliwości oryginału który dalej się rozwija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 @Utermiko Chociażby BSD. Fervi Pamiętaj, że EnigmaGM w pewnym momencie może zrównać się z GM'em i opracowywać własne funkcje (np. lepszy MultiPlayer czy multiplatformowe biblioteki) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 @Utermiko Chociażby BSD. Fervi Raczej chodziło mi o klony windowsowych aplikacji. Pamiętaj, że EnigmaGM w pewnym momencie może zrównać się z GM'em i opracowywać własne funkcje (np. lepszy MultiPlayer czy multiplatformowe biblioteki) Fervi Wtedy to już będzie oddzielny produkt. Klony zazwyczaj są zgodne z oryginałami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
le małpia twarz Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 @Fervi Widziałeś kiedyś klona przewyższającego możliwości oryginału który dalej się rozwija? jak twój tato żyje to ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 @le małpia twarz Nie do końca :P @Utermiko Problem w tym, że nikt się nie bawi w klony, co najwyżej chcą zrównać się z jakimś produktem (czyli jak najbliżej 100% kompatybilności) i dalej kontynuować rozwój. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Co się tak kłócicie :) GM jest dobry i będę się nim bawił , ale i tak zostaje przy zdaniu że własny Engine jest najlepszy pracochłonny ale darmowy i ma wszystko czego po nim oczekujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ale ferviemu nie chodziło o własny silnik, tylko o klona GM'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Wiem ale mówie o własnym że jest najlepszy dla swojego twórcy bo ma to czego on oczekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ale ferviemu nie chodziło o własny silnik, tylko o klona GM'a Nie jest klonem, bo działa na innej zasadzie niż Game Maker (projekty są kompilowane, a nie wgrywane do Runnera) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karski1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Czy posiadacie Państwo jakiś poradnik związany ze wspomnianym GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Obczaj to: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28967. Na yt jest pełno i tutaj na stronce również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Kursy GM na yt to jakaś porażka, za dużo złych nawyków wprowadzają. Są robione przez słabo doświadczone osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Podziwiam ludzi, którzy są w stanie opanować cokolwiek z videotutoriali. Jak widzę, że coś jest tylko w ten sposób tłumaczone, a nie ma zwykłej wersji tekstowej, to dziękuję bardzo za takie coś. Jakoś wolę w swoim tempie przelatywać tekst i wykonywać co trzeba niż słuchać i przewijać co nudniejsze fragmenty video. A co do tutoriali - w GM:Studio są wbudowane, z tego co patrzyłem to całkiem ciekawe i poruszające różnorodną tematykę. Co prawda po angielsku, ale do tego trzeba się przyzwyczaić jak chce się cokolwiek nauczyć w informatyce (: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się