Easeful Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Wie ktoś, jak zrobić coś takiego w c++ że np pętla while(1) { button=sprawdz_czy_wcisnal_przycisk(1000ms) //i tu niech zwraca 0 lub id przycisku if button //pózniej i tak switcha użyję { napisz_tekst << "wcisnal" } else { napisz_tekst << "nic nie wcisnal" } } chodzi mi głównie o tą funkcję wciśnięcia przycisku, i żeby nie czekał w nieskończoność tylko po 1 sekundzie po prostu przeszedł dalej jeśli nic nie wcisnąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Dodaj sobie np: timer choćby z time.h, po sekundzie opuść pętle i sprawdź status button'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 A może przy pomocy WinAPI: bool waitforkey( int keycode, int timelimit = 0 ) { if( timelimit == 0 ) { while( true ) if( GetKeyState( keycode ) & 0x8000 ) return true; } else if( timelimit > 0 ) { int target = GetTickCount() + timelimit; while( GetTickCount() < target ) if( GetKeyState( keycode ) & 0x8000 ) return true; return false; } return (GetKeyState( keycode ) & 0x8000 != 0); } Jeżeli wkradł się jakiś błąd, no niestety, ale pisane z głowy. Myślę jednak że ogólną zasadę działania zawarłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się