Uzjel Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Razem z moim grafikiem postanowiliśmy między naszym dużym projektem pracować nad pewną minigierką o tytule Caveman Story. Zadecydowaliśmy również, że cały proces produkcyjny będzie publicznie dostępny poprzez wydawanie wersji alpha w HTML5 i na Windows. Dodatkowo cały postęp prac jest nagrywany i montowany jako timelapse. Nie wiem ile będą trwały prace nad projektem ale myślę, że do końca tego roku zostanie zakończony. Gra jest wariacją arkanoida, gdzie paletkę trzyma jaskiniowiec. Zamiast zwykłego odbijania jak w klasycznej wersji jaskiniowiec może machać maczugą aby wystrzelić głaz (piłkę) mocniej i wycelować dokładniej. Z niszczonych bloków będą wypadać elementy pozwalające kupować ulepszenia jaskiniowca i jego wioski (jaskini?). Jeżeli macie jakieś propozycje lub uwagi to śmiało się nimi dzielcie. Więcej szczegółów pojawi się wkrótce. Wersja alpha 0.1.0.2: Przeglądarkowa HTML5: http://www.oxgames.vel.pl/Games/HTML5/Cave...ory1/index.html Windows: http://oxgames.vel.pl/Games/Cave-Default-0.1.0.2.zip Sterowanie zostanie zmienione. Teraz jest mało intuicyjne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skull Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Jeśli mam być szczery to według mnie za wysoko jest ten jaskiniowiec, albo za nisko te kostki. To była po prostu masakra by trafić ten kamień, który mi się odbił od tego pierwszego rzędu tych kostek :D. Ogólnie gra może być ciekawa, grafika mi się podoba, ma swój klimat :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Na razie dupy nie urywa :P Odbijanie maczuga jest troche nieintuicyjne w tym momencie, nie wiadomo jak dokladnie to sie przeklada na kasyczna "paletke" z ponga (czytaj, nie widac gdzie jest hitbox paletki) wiec gra jest chaotyczna. Moze bylo by lepiej gdyby maczuga byla na zawiasie, gdzie jeden koniec przyczepiony bylby do ciala jaskiniowca, a 2gi do myszki. Sterowanie jaskiniowcem moglo by byc strzalkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Właśnie pracuję nad sterowaniem. Chyba znalazłem optymalne rozwiązanie. Nie dziwne, że po paru godzinach roboty dupy nie urywa ;) ciężko będzie wykrzesać coś fajnego z arkanoida, ale Ja lubię wyzwania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 I co z projektem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Grafik nie daje grafik. Może coś tam poskubię, ale robię następny projekcik na androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się