TheLukLook Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Tak jak w opisie i temacie tutaj macie kod, gdzie mam ustawioną kamerę postaci (oczy) Tej postaci tak naprawdę nie ma, ale jeżeli np. potwór podchodzi to nam zbija HP GML d3d_start(); draw_set_color(c_white); z=32; pitch=0; A najlepiej przeróbcie mi tą grę aby pięknie chodziła postać http://www.luk.info.pl/back_knife.rar Z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Kiedyś robiłem przykład płynnej zmiany wartości ( łatwe w użyciu tylko 2 liniki kodu ) https://gmclan.org/up539_14_p_ynna_zmiana_warto_ci.html Teraz stosujesz to do zmiany zmiennej 'z' bo jak się oriętuję to jest wysokość twoich oczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheLukLook Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jestem troszeczkę ciemny w pisaniu kodu, ale wymyśliłem wcześniej, że wystarczyłoby zrobić 2 playera i kiedy 1player naciśnie np. CTRL to zamienia się w tego 2 playera gdzie ma inną wysokość oczy ,,Z''. Mógłbyś mi przerobić to aby tak płynnie przejście działało? PS: Jeszcze nie ogarniam jak zrobić loop kroków chodzenia. Wiem, że to linijka kodu, ale nie wiem jak :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jestem troszeczkę ciemny w pisaniu kodu (...) Mógłbyś mi przerobić to aby tak płynnie przejście działało? PS: Jeszcze nie ogarniam jak zrobić loop kroków chodzenia. Wiem, że to linijka kodu, ale nie wiem jak :c I dlatego zabrałeś się za nagrywanie filmików na YouTube o tworzeniu gry w GM? Przepraszam że tak na Ciebie najeżdżam, ale nie jesteś w stanie napisać kodu w którym wartość zmiennej z będzie malała aż osiągnie jakiś poziom. W ciągu kilku dni założyłeś kolejny temat w którym prosisz o to by ktoś zrobił coś za Ciebie. Żeby nie było że nie piszę na temat: W programowaniu powinieneś próbować odwzorować zjawiska zachodzące w naszym świecie. Podmiana obiektów nie ma sensu. Trzeba 'rzucić' obiekt na ziemie. Chcesz to możesz spróbować, i jak po upadku na podłogę twoje ciało zamieni się w jakieś inne to zwracam honory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 PS: Jeszcze nie ogarniam jak zrobić loop kroków chodzenia. Wiem, że to linijka kodu, ale nie wiem jak :c sound_loop() a argumenty to ci gm podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheLukLook Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Ja ogarniam w minimalnym stopniu pisania kodu, ale po prostu nie wiedziałem jak takie coś napisać... Napisałem 2 tematy z programowania, gdyż po prostu mam problemy. Większość tego co nie umiałem zrobiłem za pomocą poradnika, ale nie znalazłem czegoś takiego co mi jest potrzebne, dlatego też się pytam. Kolejne 2 tematy zrobiłem za pieniądze, gdyż na pewno nikt by mi nie zrobił grafiki za darmo, a ja nie jestem dobry w takich rzeczach. Mam dopiero 15 lat i to chyba nic złego, że chce się nauczyć czegoś na przyszłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie twierdzę że to złe że pytasz, to bardzo dobrze. Problem masz z nastawieniem. Ale każdy tak miał, szczególnie na GMClanie. Grafikę do dobrego projektu każdy zrobi z chęcią, ale czy twój projekt jest dobry? Czy go skończysz? Czy porzucisz bo ci się znudzi, a grafikę którą ktoś dla Ciebie zrobił diabli wezmą? Sam z chęcią pomógł bym Ci i poduczył z podstaw GM-a, niestety czasu niestarcza mi już nawet na życie prywatne. :/ Tak czy inaczej służę pomocą na forum. I jeżeli dalej potrzeba rozwiązania na problem z tematu to proszę: GML if(HP<=0) { z=max(10,z-zmienna_pomocnicza) zmienna_pomocnicza+=1 } else { z=100 zmienna_pomocnicza=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Zrobienie płynnej zmiany wartości to nie jest nawet kwestia programowania a samej matematyki. GML roznica = z - z_zadane; z -= roznica / 10; // ta 10 zmienia szybkość płynności</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheLukLook Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Zrobiłem to i fajnie działa, ale przy GML z -=roznica /10; wstawiłem 15 i to jak dla mnie lepiej wygląda. Wielkie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się