Skocz do zawartości

MissionAERO


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

https://gmclan.org/up1096_4_MissionAEROv1_2.html

(link może nie działać)

Strzelanka kosmiczna.

Mam tylko dwie prośby:

1. Powiedzcie jaka jest wasza ulubiona broń i dlaczego.

2. Dajcie pomysł broni lub efektu.

Opcjonalnie: wasza strategia (nie wiem jak można...) np. strzał rakietą ECHO i atakowanie Slasherami. 1.Slasher to moja ulubiona broń!

2.Karabin (buuu... nudne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

@Vianom: CTRL: strzał lub wybór w sklepie, SHIFT: rakieta, strzałki sterowanie, czyli nie.

@DM: THX. Napewno nie przerwę. Jeśli jednak będę chciał przerwać to powstrzymajcie mnie.

@Patrysław: Interface: Gdybym zrobił większe to by zasłaniał ekran zbytnio, dźwięki dodam później.

 

1. Powiedzcie jaka jest wasza ulubiona broń i dlaczego.

2. Dajcie pomysł broni lub efektu.

 

EDIT:

Daję kod jednego efektu:

Explode1 create

direction = random(360);
speed = 4 + random(4);
spm = speed / 10;
image_xscale = 0.5;
image_yscale = 0.5;

Explode1 step

image_xscale -= 0.05;
image_yscale -= 0.05;
speed -= spm;
if (speed <= 0)
instance_destroy();

 

Explode2 step

image_xscale -= 0.1;
image_yscale -= 0.1;
if (image_xscale <= 0)
instance_destroy();

 

I np. w zniszczeniu jakiegoś wroga

instance_create(x,y,Explode2);
repeat(round(random(10)) + 10)
instance_create(x,y,Explode1);

 

Jeśli ktoś jest sprawiedliwy to napisze, że nie robił sam, jeśli nie... cóż to już jego sprawa (świadczy to tylko o tym że jest lamerem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vianom: CTRL: strzał lub wybór w sklepie, SHIFT: rakieta, strzałki sterowanie, czyli nie.

@DM: THX. Napewno nie przerwę. Jeśli jednak będę chciał przerwać to powstrzymajcie mnie.

@Patrysław: Interface: Gdybym zrobił większe to by zasłaniał ekran zbytnio, dźwięki dodam później.

EDIT:

Daję kod jednego efektu:

Explode1 create

direction = random(360);
speed = 4 + random(4);
spm = speed / 10;
image_xscale = 0.5;
image_yscale = 0.5;

Explode1 step

image_xscale -= 0.05;
image_yscale -= 0.05;
speed -= spm;
if (speed <= 0)
instance_destroy();

 

Explode2 step

image_xscale -= 0.1;
image_yscale -= 0.1;
if (image_xscale <= 0)
instance_destroy();

 

I np. w zniszczeniu jakiegoś wroga

instance_create(x,y,Explode2);
repeat(round(random(10)) + 10)
instance_create(x,y,Explode1);

 

Aby z niego skorzystać musicie umieścić mnie w creditsach.

haha, mam zrobiony bardzo podobny efekt jako efekt rozbryzgu krwii (właściwie różni się tym że ja z image_alpha jeszcze w tym korzystam) u siebie w BACK2 ale nie zamiszcze cie w creditsach bo byłem pierwszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego efektu: takie rzeczy robi się na particle, bo na maniplacjach obiektami są niewydajne ;] .

ale particle moze se zrobic kazdy, a po co robic efekt ktory kazdy moze usiebie wstawic wstawiając klocek? Ja tam jestem zwolennikiem tego żeby samemu wykombinować efekty. Pozatym particle są kiepskie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, ja bym powiedział właśnie odwrotnie. Taki efekt właśnie może sobie każdy zrobić, a kombinując z particle emmiter itp. bardziej się staramy i particle nie są takie znowu cienkie jak się umie z nich obsługiwać. Oczywiście, jeżeli nie mówimy o Create An Effect bo to bardziej pasuje pod twoją powyższą wypowiedź, a nie czysty system particle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt myślałem o klocku :)

Ale ja i tak upierać się będe że przy dobrym korzystaniu z image_alpha, image_single, image_angle i innych funkcjach z przedrostkiem image można zrobić ciekawsze efekty niż system particle. Ale to może po prostu z przyzwyczajenia :) Za pomocą prostych funkcji zrobiłem taki dym, taki ogień i taką mgłę... że chyba pozostane przy moim sposobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego efektu: takie rzeczy robi się na particle, bo na maniplacjach obiektami są niewydajne ;] .
Ja popieram propaganje, poprzez operacje na obiektach, można uzyskać ciekawe efekty. Jestem w trakcie tworzenia nowej wersji SDS, w której działanie nowych narzędzi opiera się prawie wyłącznie na obiektach (wcześniej poszedłem na łatwiznę ;p).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...