Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 https://gmclan.org/up1096_4_MissionAEROv1_2.html (link może nie działać) Strzelanka kosmiczna. Mam tylko dwie prośby: 1. Powiedzcie jaka jest wasza ulubiona broń i dlaczego. 2. Dajcie pomysł broni lub efektu. Opcjonalnie: wasza strategia (nie wiem jak można...) np. strzał rakietą ECHO i atakowanie Slasherami. 1.Slasher to moja ulubiona broń! 2.Karabin (buuu... nudne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wiem tylko o dwóch klawiszach strzału CRTL i SHIFT, są jeszcze jakieś bo w info nic nie było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Piszę to z czystym sumieniem: kawał dobraj roboty! :thumbsup: Tylko proszę, dokończ ten projekt, bo warto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Całkiem ładna grafika, średnia grywalność, brzydki i nieczytelny interface, brak udźwiękowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 @Vianom: CTRL: strzał lub wybór w sklepie, SHIFT: rakieta, strzałki sterowanie, czyli nie. @DM: THX. Napewno nie przerwę. Jeśli jednak będę chciał przerwać to powstrzymajcie mnie. @Patrysław: Interface: Gdybym zrobił większe to by zasłaniał ekran zbytnio, dźwięki dodam później. 1. Powiedzcie jaka jest wasza ulubiona broń i dlaczego. 2. Dajcie pomysł broni lub efektu. EDIT: Daję kod jednego efektu: Explode1 create direction = random(360); speed = 4 + random(4); spm = speed / 10; image_xscale = 0.5; image_yscale = 0.5; Explode1 step image_xscale -= 0.05; image_yscale -= 0.05; speed -= spm; if (speed <= 0) instance_destroy(); Explode2 step image_xscale -= 0.1; image_yscale -= 0.1; if (image_xscale <= 0) instance_destroy(); I np. w zniszczeniu jakiegoś wroga instance_create(x,y,Explode2); repeat(round(random(10)) + 10) instance_create(x,y,Explode1); Jeśli ktoś jest sprawiedliwy to napisze, że nie robił sam, jeśli nie... cóż to już jego sprawa (świadczy to tylko o tym że jest lamerem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 a po co mi to ? chcesz sie pochwalić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Efekt ten jest godny uwagi. Dzielę się tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Jak jest godny uwagi, to zrób z tego przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 @Ranmus: Mówisz - masz! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 @Vianom: CTRL: strzał lub wybór w sklepie, SHIFT: rakieta, strzałki sterowanie, czyli nie. @DM: THX. Napewno nie przerwę. Jeśli jednak będę chciał przerwać to powstrzymajcie mnie. @Patrysław: Interface: Gdybym zrobił większe to by zasłaniał ekran zbytnio, dźwięki dodam później. EDIT: Daję kod jednego efektu: Explode1 create direction = random(360); speed = 4 + random(4); spm = speed / 10; image_xscale = 0.5; image_yscale = 0.5; Explode1 step image_xscale -= 0.05; image_yscale -= 0.05; speed -= spm; if (speed <= 0) instance_destroy(); Explode2 step image_xscale -= 0.1; image_yscale -= 0.1; if (image_xscale <= 0) instance_destroy(); I np. w zniszczeniu jakiegoś wroga instance_create(x,y,Explode2); repeat(round(random(10)) + 10) instance_create(x,y,Explode1); Aby z niego skorzystać musicie umieścić mnie w creditsach. haha, mam zrobiony bardzo podobny efekt jako efekt rozbryzgu krwii (właściwie różni się tym że ja z image_alpha jeszcze w tym korzystam) u siebie w BACK2 ale nie zamiszcze cie w creditsach bo byłem pierwszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Proszę wypowiadać się na temat gry. Jakie są wasze ulubione bronie i jakie byście dodali :€ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Co do tego efektu: takie rzeczy robi się na particle, bo na maniplacjach obiektami są niewydajne ;] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Co do tego efektu: takie rzeczy robi się na particle, bo na maniplacjach obiektami są niewydajne ;] . ale particle moze se zrobic kazdy, a po co robic efekt ktory kazdy moze usiebie wstawic wstawiając klocek? Ja tam jestem zwolennikiem tego żeby samemu wykombinować efekty. Pozatym particle są kiepskie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Hm, ja bym powiedział właśnie odwrotnie. Taki efekt właśnie może sobie każdy zrobić, a kombinując z particle emmiter itp. bardziej się staramy i particle nie są takie znowu cienkie jak się umie z nich obsługiwać. Oczywiście, jeżeli nie mówimy o Create An Effect bo to bardziej pasuje pod twoją powyższą wypowiedź, a nie czysty system particle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 No fakt myślałem o klocku :) Ale ja i tak upierać się będe że przy dobrym korzystaniu z image_alpha, image_single, image_angle i innych funkcjach z przedrostkiem image można zrobić ciekawsze efekty niż system particle. Ale to może po prostu z przyzwyczajenia :) Za pomocą prostych funkcji zrobiłem taki dym, taki ogień i taką mgłę... że chyba pozostane przy moim sposobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Popieram Propaganje: Gdy robimy własny efekt za pomocą obiektów zyskujemy doświadzczenie. Particlesy to gotowe efekty dla leni. Jeśli chcecie porozmawiać o efekcie to zrobiłem temat, tu mówimy o mojej grze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 tradycyjny space impact z dobrą grafiką i fajną grywalnością. Oby tak dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Co do tego efektu: takie rzeczy robi się na particle, bo na maniplacjach obiektami są niewydajne ;] . Ja popieram propaganje, poprzez operacje na obiektach, można uzyskać ciekawe efekty. Jestem w trakcie tworzenia nowej wersji SDS, w której działanie nowych narzędzi opiera się prawie wyłącznie na obiektach (wcześniej poszedłem na łatwiznę ;p). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Update! Szukajcie bugów bo są.Są nowe plansze i jeden boss. https://gmclan.org/up1096_4_MissionAEROv1_3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Particlesy to gotowe efekty dla leni. Tak? To zrób mi efekt wybuchu nie korzystając z klocka CREATE AN EFFECT tylko na normalnym systemie Particle. Zobaczymy te "gotowe efekty dla leni" :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Dyskutujemy tu o mojej grze. Da ktos w końcu pomysł broni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 W której rundzie ten boss? doszedłem do 9 rundki i mnie załatwili:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Kasmilus: Chyba w 15... Kolejny update! Jest nowa broń, nowe przeszkody, menu, jedna nowa mapka i inny transition_kind. https://gmclan.org/up1096_4_Starwalk.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Czy ktokolwiek doszedł do bossa? Please comment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 mi sie nie udalo, ok.10 misji mnie zajbili. fajna gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 piriti gud, zabili mnie przy drugiej misji po drugim shopie. tylko troche za duzy chaos w pozniejszych misjach :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 https://gmclan.org/up1096_4_StarwalkV1_35.html Dodano kilka poprawek w tym: system COMBO i punkty. EDIT: Poszukuję dźwięków, efektów i broni pasujących do tej gry. Miejsce w creditsach gwarantowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Ponawiam pytanie: Czy ktoś doszedł do bossa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 jeszcze nie ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Nie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się