KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Witam. Zastanawiam się jak by w mojej grze zrobić radio jak w GTA 4 (lub starsze) Tzn, że jak wsiądę do jakiegoś wozu i nacisnę wybrany przycisk to radio się włączy. Chodzi mi też o przewijanie np: R lub wheelup to o jedną pozycję do przodu, a T lub wheeldown to jedną pozycję do tyłu. Kolejne pytanie jest takie: czy można zrobić "Utwory gracza" tzn, że jak wrzuci muzykę do wybranego folderu i zeskanuje to będą utwory gracza. I ostatnie czy można zrobić takie obrazki stacji radiowej jak w GTA 4 tzn, że jak wybiorę daną stację to będzie ikona danej stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 1. https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=27 2. Robisz tablicę z utworami, przewijasz sobie kółkiem i zmieniasz index utworu, który odtwarzać. 3. file_find_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Są jakieś przykłady w .gmk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Nie, ale jest zaj?bista dokumentacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zrobiłem jakieś postępy ale jak zrobić taką tablicę, co jak przewinę kółkiem myszy, stacje radiowe będą przewijane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Inkrementacja i dekrementacja? Zwiększać i zmniejszać wartość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jak przewinę kółkiem do przodu to zmieni się stacja, a jak do tyłu to na poprzednią. Jak taką tablicę napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 To jakie ty postępy zrobiłeś? GML (create) current_radio=0 radio[0]=muzyka1 radio[1]=muzyka2 radio[2]=muzyka3 radio[3]=muzyka4 GML (wheeldown) sound_stop(radio[current_radio]) current_radio-=1 sound_loop(radio[current_radio]) GML (wheelup) sound_stop(radio[current_radio]) current_radio+=1 sound_loop(radio[current_radio]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wyskakuje error ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Key Press Event for R-key Key for object sportscar_driving: Sound does not exist. Stacje radiowe nazwałem kolejno: radio1,radio2,radio3,radio4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wyskakuje error ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Key Press Event for R-key Key for object sportscar_driving: Sound does not exist. Stacje radiowe nazwałem kolejno: radio1,radio2,radio3,radio4 LOL. To zmień może w przykładzie co podał Threef na swoje nazwy GML current_radio=0 radio[0]=muzyka1//na radio1 radio[1]=muzyka2//na radio2 itd.. radio[2]=muzyka3 radio[3]=muzyka4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Nie, zapomnij o tym wszystkim i idź robić Catch The Clown. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Kurde przecież zmieniłem i to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Pokaż kod z eventu Key Press Event for R-key Key obiektu sportscar_driving. Nie, zapomnij o tym wszystkim i idź robić Catch The Clown. Może to jest catch the clown w którym jeździ się samochodem z radiem i zbiera się stare opony? =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Dam też CREATE. GML current_radio=0 radio[0]=muzyka1//na radio1 radio[1]=muzyka2//na radio2 itd.. radio[2]=muzyka3 radio[3]=muzyka4 I Press R key: GML sound_stop(radio[current_radio]) current_radio+=1 sound_loop(radio[current_radio]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 A masz taki dźwięk jak "muzyka1"? Albo inaczej: czy w create napis "muzyka1" jest żółtawego koloru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Dam też CREATE.GML current_radio=0 radio[0]=muzyka1//na radio1 radio[1]=muzyka2//na radio2 itd.. radio[2]=muzyka3 radio[3]=muzyka4 I Press R key: GML sound_stop(radio[current_radio]) current_radio+=1 sound_loop(radio[current_radio]) Człowieku. Weź ty najpierw naucz się podstaw GML'a bo widzę, że nie wiesz do czego są komentarze. Btw. Czemu ty dałeś ten temat do pytań zaawansowanych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 No pewnie że dałem w Sounds muzyka1 itp. A czemu jest w zaawansowanych? Bo jest to złożone pytanie, a normalny user by nie wymyślił takiego czegoś do takiej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 A wiesz co to znaczy "Sound does not exist"? Dźwięk nie istnieje. Upewnij się. A czemu jest w zaawansowanych? Bo jest to złożone pytanie, a normalny user by nie wymyślił takiego czegoś do takiej gry. To nie jest złożone pytanie. Do jego rozwiązania wystarcza dokumentacja i logiczne myślenie. Normalny user, tzn? Ty jesteś tym "lepszym" tak? Przejrzyj tematy w dziale "Pytania początkujących". Teraz popatrz na swój. Dostrzegasz podobieństwa? Teraz przejrzyj tematy w dziale "Pytania zaawansowanych". Teraz popatrz na swój. Dostrzegasz różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Normalny user pisze proste AI. Do pytań zaawansowanych lądują zaawansowane zagadnienia. Twój to całkowite podstawy! -_- Operacje na zmiennych. Chociaż jedno radio gra? W którym momencie masz błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 a co do wyświetlania loga radia, nie lepiej napisać po prostu, że jeśli odtwarzane jest dane radio, to wtedy rysuje dane logo radia? btw. Utermiko, zmień tą sygnaturę, bo już drugi raz próbuję zmiażdżyć tego robala xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 normalny user by nie wymyślił takiego czegoś do takiej gry. https://forum.gmclan.org/index.php?act=Sear...ghlite=%2Bradio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Jak napisałem w złym dziale to proszę admów o przeniesienie do początkujących. Ja dopiero siedzę nad tym z 1.5 roku. Ale nie odbiegajmy od topicu. Jak dojdę na koniec listy to wywala błąd. Dźwięki są, wszystkie. Co do loga, nazwy to jakoś spróbuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 O panie to chyba oczywiste że jeśli wyjdzie poza tablice to wyskoczy błąd. Możesz zastosować warunki... GML if (current_radio < 3) { sound_stop(radio[current_radio]) current_radio+=1 sound_loop(radio[current_radio]) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Radyjko zrobione. Szkoda tylko że jak wyjdę z wozu i wejdę to gra od początku. Nie da się jakoś tego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Da sie. Weź jakiś mądrzejszy dll do dźwięków i ściszaj muzyke jak wychodzisz, albo zapamiętuj w którym momencie piosenki jesteś. saudio.dll, lub myśle że dll PsichiXa też to potrafi (wybaczcie, nie pamiętam nazwy :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Co do utworów gracza skorzystałem tego: Jak zrobić radio w grze #39 Wstawiłem swoją ścieżkę do katalogu Audio i wyskakuje: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Key Press Event for P-key Key for object sportscar_driving: Trying to replace non-existing sound. Co mam wstawić zamiast HURTMaryCzary (wstawiałem swoje nazwy) Dałem to do eventu press P-key, bo jak dam do step to by grało jak bym wszedł do wozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Trying to replace non-existing sound. Umiesz przetłumaczyć? Spróbuj wywalić sound_replace(HURTMaryCzary,muza[n],3,true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperCL Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Wywaliłem i Sound does not exist (Dźwięk nie istnieje). Szkoda że temat (do którego podałem link) jest stary, bym się skontaktował z autorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 To może spróbuj na podstawie tamtego przykładu zrobić coś po swojemu? Poczytaj w dokumentacji co robią poszczególne funkcje i kombinuj. Od tego głowa Ci nie wybuchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się