Skocz do zawartości

Zmienna, amunicja


Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum, ale znalazłem tylko o przeładowaniu amunicji,przejdźmy do tematu mam 2 pytania:

1.Jak zrobić, aby jak skończy sie zmienna amunicji(czyli będzie: 0) to żeby sie nie dało już strzelać dalej

2.Żeby zmiena nie była większa od liczby 100

Mam nadzieje, że zrozumiecie co napisałem powyżej i mi odpowiecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if (zmienna_amunicji > 0) instance_create(x,y,pocisk)

Może dasz plik z grą...

Chyba, że kopiujesz te kody to problemy mogą być dwa:

1. nie podstawileś zamiast zmienna_amunicji swojej zmiennej tzn. taką jaką masz w grze

2. Przy kopiowaniu kodu na jego począku pojawia się "ę", a przy kompilacji pisze undefinied cośtam "ęłąęó"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, czegoś nie rozumiem: dlaczego niektórzy nie myślą logicznie? np.

ktoś mówi że chce się komuś upodobać. Ktoś inny mówi mu że ta osoba lubi karmelki, koktajle i lody truskawkowe i mówi "Więc...". A tamten "Eeeeee... No i co teraz?"

To po prostu takie... upośledzenie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...