Bosu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Da się zrobić żeby przy zderzeniu obiektów wykrywało kolizje dopiero po "wniknięciu" w siebie obiektów na np. 1pix. Np. mam kwadrat 32x32 to żeby wykrywało kolizje jak w kwadracie 31x31, żeby dawało 1pix z każdej strony "tolerancji". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zdarzenie kolizji wywołuj się tak szybko jaki masz room_speed cały czas jeżeli maski dwóch obiektów mają wspólne punkty. Możesz to wykorzystać sprawdzając wtedy pozycję obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Nie, to nie działa za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 To może lepiej jak nie lubisz pisać: Utwórz sprita pomniejszonego o 1px w każdą stronę czy jak tam chcesz i użyj go jako maski dla danego obiektu -> Masz to jako pole wyboru poniżej wyboru obrazka. Nie pamiętam czy GM dysponuje jakimś systemem tworzenia nowych obrazków i transformacji ich, bo można by wtedy wykorzystać raczej niezbyt skomplikowany kod, aby każdy wybrany obiekt od razu miał tak utworzoną klasę. @down: aaaa.... bo to tylko dla prostokątów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zmień rozmiar boxu kolizji na manualny prostokąt mniejszy o 1px od oryginału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Wiedziałem że rozwiązanie jest prostsze niż myślę :D. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się