Skocz do zawartości

Persistent szwankuje


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem! Zrobiłem sobie rooma w którym tworzy się postać i rooma w którym jest cała mapa gry. W tym pierwszym są obiekty dla każdego możliwego avatara, a po kliknięciu ma się wykonać kilka akcji: ustawienie global.portret=1 (w przypadku pierwszego portretu, każdy kolejny ma wyższą wartość), przejście do kolejnego rooma w którym jest obj_portret_bohatera (wyświetla się tutaj portret który wybrał gracz) i ma on zmienną global.portret. Jak pewnie się domyślacie jeśli global.portret=1 to portrecik jest taki, jeśli global.portret=2 to portrecik jest siaki. Ale nie działa! obj_portret_bohatera który na początku w ogóle nie ma jakiegokolwiek sprite'a nie zmienia się, tj. nie dostaje nowej graficzki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...