Caporegime Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Czołem! Zrobiłem sobie rooma w którym tworzy się postać i rooma w którym jest cała mapa gry. W tym pierwszym są obiekty dla każdego możliwego avatara, a po kliknięciu ma się wykonać kilka akcji: ustawienie global.portret=1 (w przypadku pierwszego portretu, każdy kolejny ma wyższą wartość), przejście do kolejnego rooma w którym jest obj_portret_bohatera (wyświetla się tutaj portret który wybrał gracz) i ma on zmienną global.portret. Jak pewnie się domyślacie jeśli global.portret=1 to portrecik jest taki, jeśli global.portret=2 to portrecik jest siaki. Ale nie działa! obj_portret_bohatera który na początku w ogóle nie ma jakiegokolwiek sprite'a nie zmienia się, tj. nie dostaje nowej graficzki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Napisz jakiego kodu użyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Kompletnie nic nie zrozumiałem, daj kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Na 99% zapomniales drawowac sprita zaleznego od global.portret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się