Hobik Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Wiem że trudne ale muszę i nawet chce bnędzie mi to potrzebne w technikum niedługo będę kupował jakieś ksiązki o tym jak że wspanbiale trudnym jeżyku niskiego poziomu ale do żeczy jestem w tym całkowicie zielony znalazłem sobie fajny kurs (http://www.komputery-internet.net/asembler/) no i jak zawszem pierwszy programik jaki pisze to "Witaj Świecie" :) jak isę uczyłem c++ to pisałem w dev++ czy jakos tak a tu?? gdzie mam pisać też mam jaki.ś program ściągnąć? czy w notatniku ?? powieccie prosze gdzie mam psiać te moje hereoglify i jak je potem odpalić w tym kursie powinno to być ale niema :( dzięki a i na początek mam takie pojęcia: Wołana funkcja usługowa Rejestr AX rejestr DL Wektor (miałem na fizyce ale zapomniałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Na początek Turbo Assembler. Całkiem przyjemny kompilator tego języka. Wolana funkcja uslugowa.. nie znam pojęcia. Rejestr AX to 16'sto bitowy rejestr akumulator. Dzieli się na 2 8'mio bitowe rejestry AH i AL ( mniej i bardziej znaczące wartości liczby.) Rozszerzona wersja EAX ma 32 bity. DL - 8 bitów mniej znaczącej czesci rejestru danych DX ( DH , DL ) Wektor to wielkość, której mozna przypisać wartość i kierunek w przestrzeni wielowymiarowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Trohe głupio zazwyczaj potrafiłęm sobie sam znaleść w necie coś jak już nazwe miałem ale niemogę znaleśc tego Turbo assebler zawsze mi wyszukuje Turbo pascal :9 jakbyś dysponował linkiem to poproszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...