Fervi_ Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Witajcie! Ogólnie szukam czegoś takiego jak "multidraw line" tudzież jakieś rysowanie polygon'ów. Chodzi o to, że draw_line ma tylko 4 argumenty, a ja chcę nieskończoność (no, prawie - bardzo dużo). I żeby wtedy ładny wzorek wyszedł. Szukałem takich cudów na internecie, jednak nic nie znalazłem, a potrzebuję do mojego prodżektu :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 draw_line_multi(x1,y1,x2,y2,x3,y3,ilosc_lini)//ilosc lini pewnie da sie wyrzucic GML for(i=0;i<=ilosc_lini;i+=2){ draw_line(argument,argument[i+1],argument[i+2],argument[i+3]) } ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 GML (drawlinemulti) var _i; _i = 0; while(argument[_i] != 0 && argument[_i+1] != 0 && argument[_i+2] != 0 && argument[_i+3] != 0) { draw_line(argument[_i], argument[_i+1], argument[_i+2], argument[_i+3]); _i += 4; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Nie znalazłem komendy typu draw_line_multi, a te co podaliście, to nie za bardzo wiem, gdzie wpisać argumenty, wydaje mi się, że pod i powinienem wpisać swoje punkty, jednak chyba coś źle robię. Da się załatwić prosty przykładzik? Jakieś 6 losowych punktów, bylebym wiedział jak to się inicjuje Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Nie znalazłeś komendy 'draw_line_multi' gdyż dopiero ją tworzysz. Weź kod, który napisał ediepl, w programie stwórz nowy skrypt, nazwij go np draw_line_multi. W draw obiektu wpisz potem draw_line_multi(x1,y1,x2,y2,x3,y3,...) --oczywiście wypełnij prawidłowo. np. draw_line_multi(1,2,1,3,3,3,1,1,0,0); Naprawdę nie korzystałeś jeszcze ze skryptów? Nie licząc tego, że z tego co widzę to ostatnie współrzędne muszą być zerowe aby nie wywaliło błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ten kod co podałem walnij do jakiegoś skryptu np "draw_line_multi", a następnie w draw: draw_line_multi( 10, 10, 100 , 10, 20, 20, 200, 20....itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 GML draw_primitive_begin(pr_linestrip) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 https://gmclan.org/up7221_12_draw_multi_dla...o_dwukrope.html ploś ale moj skrypt jest ulomny bo potrzebuje niepotrzebnego argumentu, ale cóż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Napisałem do Miszcza Edie'go i rozwalił to w 1.5h, z wieloma argumentami (ponad 30, GM nie obsługuje tyle) i takimi bajerami Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 można wiedziec, jak to zrobil? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Pewnie jakoś tak funkcja("10,10,10,10,10,10,10"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Dokładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Bezsensu jest ta funkcja skoro GM ma wbudowane rysowanie figur, mogą być wypełnione kolorem lub texturą albo bez wypełnienia. Do tego służy to o czym wspomniał wyżej Hudy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się