Threef Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Kto znajdzie błąd dostanie ciastko! Problem polega na tym że postać idąc do celu wybiera nieco okrężną drogę. Pobierzcie rar (.gm81 + .gmres) i zobaczcie sami. GML if(mouse_check_button(mb_left){xx=mouse_x;yy=mouse_y} if((xx!=x or yy!=y) and point_distance(x,y,xx,yy)>10) { if(place_free(x+round(lengthdir_x(dt(spd),point_direction(x,y,xx,yy))),y+round(lengthdir_y(dt(spd)/2,point_direction(x,y,xx,yy))))) { y+=round(lengthdir_y(dt(spd/2),point_direction(x,y,xx,yy))) x+=round(lengthdir_x(dt(spd),point_direction(x,y,xx,yy))) } Ktoś ma jakiś pomysł jak zrobić takie poruszanie? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 .gmk pls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Dodałem do RAR-a .gmres. Jak nie wystarczy to wyjmę cały kod z obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Skoro poruszanie się nie jest wyrównywane do siatki ( tzn ma być swobodne ) to po co dzielisz tą prędkość o 2 w y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Też się teraz zastanawiam, oglądam filmiki z Diablo II i w jakiś sposób jest to tam rozwiązane, u mnie jednak wyraźnie widać różnicę w poruszaniu postaci gdy nie jest dzielone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 No nie wiem czy tak wyraźnie bo ja jakoś nie widzę. Niestety grałem tylko w Diablo I na PSX a tam była siatka więc mi się wydaje że ten kwadracik chodzi dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 https://gmclan.org/up7221_12_forthreef__2_.html idąc w prawo,lewo,górę, czy dół bohater będzie szedł o 1/sqrt(2) (1:0,709) razy wolniej, niż po przekątnej. Na pewno jest dobrze. Chyba, mój mózg wysiadł godzinę temu. e:kod jest w jednym miejscu nieogarniety mocno, bo siedzialem nad tym godzine i musialem sobie uproscic to w glowie E2: chociaż pewnie i tak nie o to chodziło:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się