Skocz do zawartości

Labirynth


Utermiko

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Labirynth v 0.1

 

Gatunek: Logiczna?

 

Opis: Gra polegająca na jak najszybszym przejściu labiryntu, w niektórych trzeba również zebrać gwiazdki. Razem z grą, jest dostępny edytor poziomów, dzięki któremu możesz samemu tworzyć labirynty.

W folderze z grą znajduje się folder ?levels?, gdzie należy umieszczać poziomy w które chcemy grać. Można ścieżkę położenia folderu z poziomami oraz najlepszymi wynikami zmienić w opcjach gry.

Język: Angielski.

 

Download:>>>DOWNLOAD<<<

UWAGA!!! Do działania wymagana jest biblioteka .NET Framework 4, którą można pobrać stąd: POBIERZ .NET Framework 4

Rozmiar pliku: 20 kB

 

Autorzy:

Programowanie:
Utermiko

Screeny:

labirynth_ss1.png

labirynth_ss2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy włączam refresh level list, level editor lub game options :[

 

Details:

 

 

 

See the end of this message for details on invoking

just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

 

************** Exception Text **************

System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

at Labyrinth.FrmMain.buttRefresh_Click(Object sender, EventArgs e)

at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)

at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)

at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)

at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)

at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)

at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)

at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)

at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)

at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)

at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

 

 

************** Loaded Assemblies **************

mscorlib

Assembly Version: 4.0.0.0

Win32 Version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll

----------------------------------------

Labyrinth

Assembly Version: 0.1.0.0

Win32 Version: 0.1.0.0

CodeBase: file:///D:/Labirynth/Labyrinth.exe

----------------------------------------

System.Windows.Forms

Assembly Version: 4.0.0.0

Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll

----------------------------------------

System.Drawing

Assembly Version: 4.0.0.0

Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll

----------------------------------------

System

Assembly Version: 4.0.0.0

Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll

----------------------------------------

 

************** JIT Debugging **************

To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this

application or computer (machine.config) must have the

jitDebugging value set in the system.windows.forms section.

The application must also be compiled with debugging

enabled.

 

For example:

 

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true" />

</configuration>

 

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception

will be sent to the JIT debugger registered on the computer

rather than be handled by this dialog box.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niemożna tworzyć własnych grafik tylko 2 są do wyboru

:boxed:

Przecież to gra w przechodzenie labiryntu, a nie edytor grafiki...

Jeśli ci chodziło o edytor poziomów to wystarczy wciśnąć w menu Level Editor, zrobić level i zapisać w folderze z grą w folderze "levels". Następnie naciskasz "Refresh level list" i masz swój lvl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale im bardziej modowalna gra tym lepsza jest. Poza tym przydało by się przybliżenie żeby nie widać całego labiryntu tzw view'a zrobić przesuwanego.

A co do edytora poziomów, zrób możliwość wybierania wielkości poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw ja akurat lubię wpływać na grę nieważne jaki rodzaj.

Co do modowania, podmiana graficzek albo np tworzenie pułapek czy coś, lub typu np że szukasz w labiryncie jakiejś rzeczy by otworzyć drzwi, otwierasz i zaczyna cie np coś gonić i ty tego przeciwnika w pułapkę zwabiasz, a następnie możesz już przejść czystą drogą. Gracze mogli by tworzyć własne zestawy czy coś.

Głównie chodzi by urozmaicić jakoś grę bo samo chodzenie po labiryncie jest monotonne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...