Utermiko Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Tytuł: Labirynth v 0.1 Gatunek: Logiczna? Opis: Gra polegająca na jak najszybszym przejściu labiryntu, w niektórych trzeba również zebrać gwiazdki. Razem z grą, jest dostępny edytor poziomów, dzięki któremu możesz samemu tworzyć labirynty. W folderze z grą znajduje się folder ?levels?, gdzie należy umieszczać poziomy w które chcemy grać. Można ścieżkę położenia folderu z poziomami oraz najlepszymi wynikami zmienić w opcjach gry. Język: Angielski. Download:>>>DOWNLOAD<<< UWAGA!!! Do działania wymagana jest biblioteka .NET Framework 4, którą można pobrać stąd: POBIERZ .NET Framework 4 Rozmiar pliku: 20 kB Autorzy: Programowanie: Utermiko Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Nie ma generatora labiryntów? Słabo. Na wikipedii pełno jest algorytmów do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Próbuję zaimplementować. Może się w końcu uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał GM Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Screen: >>> SCREEN <<< Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Screen: >>> SCREEN <<< Jakiś pomysł? A mógłbyś napisać kiedy to się stało, czy się powtarzało i rozwinąć "Details"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał GM Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Gdy włączam refresh level list, level editor lub game options :[ Details: See the end of this message for details on invoking just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box. ************** Exception Text ************** System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at Labyrinth.FrmMain.buttRefresh_Click(Object sender, EventArgs e) at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent) at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) ************** Loaded Assemblies ************** mscorlib Assembly Version: 4.0.0.0 Win32 Version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100) CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll ---------------------------------------- Labyrinth Assembly Version: 0.1.0.0 Win32 Version: 0.1.0.0 CodeBase: file:///D:/Labirynth/Labyrinth.exe ---------------------------------------- System.Windows.Forms Assembly Version: 4.0.0.0 Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll ---------------------------------------- System.Drawing Assembly Version: 4.0.0.0 Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll ---------------------------------------- System Assembly Version: 4.0.0.0 Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll ---------------------------------------- ************** JIT Debugging ************** To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this application or computer (machine.config) must have the jitDebugging value set in the system.windows.forms section. The application must also be compiled with debugging enabled. For example: <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true" /> </configuration> When JIT debugging is enabled, any unhandled exception will be sent to the JIT debugger registered on the computer rather than be handled by this dialog box. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Dziwne trochę, bo u mnie działa bez problemów. Może winny jest .NET Framework? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał GM Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Chyba nie, bo terraria działają na 4.0 :( Dobra, jakoś przeżyję :D A w jakim programie tą grę zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 No skoro potrzeba .NET Frameworka to w .NET, a dokładniej to w C#. Jeśli Ci chodzi o IDE to Microsoft Visual C# Express 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał GM Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Aha, spróbuję może nowego programowania :D Chce ktoś jagodzianki, bo przed chwilą na jagodach w lesie byłem :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Jeśli chcesz jakiś tutorial to http://4programmers.net/C_Sharp/Wprowadzenie. Co prawda trochę przestarzały, ale wprowadza do C# i .NET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAKO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Może być jak narazie. Dodaj wczytywanie obrazków z foldera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Może być jak narazie. Dodaj wczytywanie obrazków z foldera. Przecież podgląd poziomu tworzy się na podstawie pliku z poziomem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAKO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ale niemożna tworzyć własnych grafik tylko 2 są do wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ale niemożna tworzyć własnych grafik tylko 2 są do wyboru :boxed: Przecież to gra w przechodzenie labiryntu, a nie edytor grafiki... Jeśli ci chodziło o edytor poziomów to wystarczy wciśnąć w menu Level Editor, zrobić level i zapisać w folderze z grą w folderze "levels". Następnie naciskasz "Refresh level list" i masz swój lvl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAKO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 No tak ale im bardziej modowalna gra tym lepsza jest. Poza tym przydało by się przybliżenie żeby nie widać całego labiryntu tzw view'a zrobić przesuwanego. A co do edytora poziomów, zrób możliwość wybierania wielkości poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Nie rozumiem o co Ci nadal chodzi. Po co możliwość modowania zwykłej gry w przechodzenie labiryntu? Co do różnych wielkości to musiałbym pomyśleć, bo głównie gra jest przystosowana do mapy 50x50, aczkolwiek może się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAKO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Tzw ja akurat lubię wpływać na grę nieważne jaki rodzaj. Co do modowania, podmiana graficzek albo np tworzenie pułapek czy coś, lub typu np że szukasz w labiryncie jakiejś rzeczy by otworzyć drzwi, otwierasz i zaczyna cie np coś gonić i ty tego przeciwnika w pułapkę zwabiasz, a następnie możesz już przejść czystą drogą. Gracze mogli by tworzyć własne zestawy czy coś. Głównie chodzi by urozmaicić jakoś grę bo samo chodzenie po labiryncie jest monotonne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Gra była nastawiana pod zwykłe przechodzenie labiryntu, bez żadnych udziwnień, nie uwzględniając zbierania gwiazdek. Podmiana graficzek będzie możliwa. Aktualne nie są wczytywane, a po prostu rysowane (kwadrat, koło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się