mallo Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 No dobra, teraz już robię "Prawdziwą" grę. Tytuł: Zenek de Murzyn Kanibal: For ril dis tajm! Gatunek: Najprawdopodobniej mieszanka różnych gatunków. (głównie platformówki) Opis: Zenek de Murzyn Kanibal (To jego imię i nazwisko), to największa przygoda roku. Przeżyje przygody w mnóstwie miejsc, jak np. Podniebny pałac. Nieco zgłodniałem. W swojej wędrówce będzie walczył POKEMONAMI, podkładał bomby, jeździł na Yoshim i wiele innych! Gra jest bardzo długa. Główny bohater ma czarny kolor skóry żeby pokazać że czarni też mogą uratować świat. Chodzi się strzałkami, skacze ctrl-em a strzela spacją. Fabuła: Zenek de Murzyn Kanibal żył sobie spokojnie w wielkiej metropolii, kiedy pewnego dnia zły Dr. Zło porwał jego dziewczynę. Zenek de Murzyn Kanibal musi wyruszyć w wielką podróż i po drodze skopać rozstrzelić tyłki kilku śmierdzielom. Download: Pre-Alpha Pre-Alphy 0.00001 Autorzy: Programowanie: Ja! Fabuła: Ja! Grafika: Capcom, Nintendo, HAL Labolatory, jeszcze cośtam... Muzyka: No cóż... Capcom, Nintendo, HAL Labolatory, uhhh... ID Software? Screeny: NIE. A ja czekam na screeny. / Tymon Wszystkie Większość błędów (jak np. utykanie w ścianach) będzie naprawiona. PS. To mój 100 post, już mogę pisać. Oszczędzałem go na coś wyjątkowego! I oto jest! :w00t2: :w00t2: :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Pokonal mnie pierwszy klocek, ale za to odlokowal nowa umiejetnosc - strzelanie pociskami z tylniej czesci ciala. Jak rozumiem "it`s not a bug, it`s a feature" :P Model strzelania i chodzenia jest irytujacy, postac ma zdecydowanie zbyt duza bezwladnosc. Bez komentarza pozostawie sens publikowania gry na tym etapie, nic jeszcze nie dziala a szczytem kreatywnosci bylo pokolorowanie twarzy Mega Mana na brazowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ustaw tylko 1 prostokątną maskę, odznacz "Precise collision checking" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Blablabla publikowanie na tym poziomie blablabla Powiedziałem, że to pre-alpha pre-alphy. @Up Nie ma precise collison checking. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ale masz ustawione różne maski na każdą animację. A masz mieć jedną i tą samą na wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się