Skocz do zawartości

Pomysł na wodę.


m97

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Jak zrobić aby woda mogła się rozlewać jeśli na jej drodze stoi gracz. Nie jest on obiektem solidnym. Mógłbym wtedy dać place_free, ale nie chcę aby woda przelewała się przez inne niesolidne obiekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda rozlewa się kopiując. Najpierw rozlewa się na dół a potem na boki. Poza tym staram się unikać eventów colision ponieważ spowalniają grę. Chodzi mi o to, żeby dla wody gracz nie istniał, ale woda istniała dla gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, !place_meeting, tam bodajrze podajesz obiekt z którym ma wykrywać kolizję. Dodajesz jeden obiekt do gry, i go podajesz do place_meeting(). Na końcu wszystkim obiektom które mają "stawiać opór" wodzie dajesz go jako parenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...