m97 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Witam, chcę zrobić dynamiczną wodę. Tylko jaki jest najłatwiejszy system rozlewania wody i jak go zrobić? Nie chcę aby woda zalewała cały świat tak jak w minecraft classic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 place_free i poszedł ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Niedawno był podobny temat: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28646 Zobacz, może to będzie dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Jak zrobić aby woda mogła się rozlewać jeśli na jej drodze stoi gracz. Nie jest on obiektem solidnym. Mógłbym wtedy dać place_free, ale nie chcę aby woda przelewała się przez inne niesolidne obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 W kolizji wody z graczem zrób, żeby się "lała". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Woda rozlewa się kopiując. Najpierw rozlewa się na dół a potem na boki. Poza tym staram się unikać eventów colision ponieważ spowalniają grę. Chodzi mi o to, żeby dla wody gracz nie istniał, ale woda istniała dla gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 skoro gracz jest nie solidnym, to uzyj place_free, zamiasta place_empty (jesli uzywasz :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Nie, !place_meeting, tam bodajrze podajesz obiekt z którym ma wykrywać kolizję. Dodajesz jeden obiekt do gry, i go podajesz do place_meeting(). Na końcu wszystkim obiektom które mają "stawiać opór" wodzie dajesz go jako parenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się