szmalu Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Teraz trochę z innej beczki. Co zrobić, żeby jeden obiekt, znajdował się cały czas w określonym miejscu drugiego obiektu (np. kulka znajduje się w rogu kwadratu). To łatwo zrobić. Tylko, że co jeśli kwadrat się obróci, czy coś? Chciałbym żeby kulka znajdowała się wciąż w rogu. Zrozumieliście? :D Pierwszy obiekt ma się poruszać wraz ze sprite'm drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...aded&start= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 A nie da się prościej, bez lengthdirów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 nie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Kolego. Narysuj sobie duży znak plus. Taki 10x10xm. Ta kreska, co idzie w prawo, to jest 0 stopni, ta co w górę to 90 itd. Weź do ręki linijkę i narysuj kreskę pod dowolnym kątem, wychodzącą z punktu 0,0. Zmierz linijką długość tej linii. To jest parametr LEN. Zmierz kątomierzem kąt pod jakim wychodzi kreska - to jest parametr DIR. Punkt w którym kończy się ta prosta na układzie współrzędnych (x,y), a który możesz sobie zmierzyć linijką, bo masz osie X i Y, to jest: x = lenghtdir_x(LEN,DIR); y = lenghtdir_y(LEN,DIR); Prościej, się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Okej, okej, dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się