micha_i Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam. Mam taki oto problem: napisałem sobie podstawowy serwer i klient do gierki(na razie nic w niej nie ma). Klient działa normalnie,jak należy. Jednak z serwerem jest problem. Po włączeniu go, od razu jest zwieszony, ale klient może się do niego połączyć, wtedy klient też się zwiesza.(Przekazywanie lagów netem? Szczyt technologii...) Wrzucam paczkę z serwerem i klientem: Projekt Za nic nie mogę znaleźć miejsca, w którym zrobiłem błąd. Z góry dzięki za pomoc. Ps. Używałem artykułu: Art. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Kolego, formatowanie, to masz fatalne, tego kodu nie da się czytać! A po drugie, w Begin step, w drugim klocku z kodem, masz pętlę while, która się nie kończy (while (true)). Jest jakiś break, ale on jest do switcha, a nie do while. Do tego tablicy gracz[] nie definujesz nigdzie, wiec tu tez mogą się dziać cuda. KONIECZNIE ODZNACZ TREAT INITIALIZED VARIABLES AS 0!!!! - jak zrobisz gdzieś literówkę, to za 100 lat tego błędu nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się