Michał GM Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Mam znowu takie jedno małe pytanie, a mianowicie jak ustalić punkty, tak jak w spricie się zaznacza np. środek potworka, tylko chodzi mi o kilka punktów, które by przestawiały się też w zmiennej direction w takiej pozycji jak np. 'drony w grze Dark Orbit za statkiem'? Próbowałem x i y tych punktów, ale nie wychodzi :( Proszę o pomoc... I mam nadzieję, że to pytanie nie będzie spamem ;) Za każdą pomoc dzięki wielkie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 GML xPunktu = x + lengthdir_x( odleglosc od srodka, direction + Tutaj wstawiasz dowolny kąt, potestuj sobie ); yPunktu = y + lengthdir_y( odleglosc od srodka, direction + Tutaj wstawiasz dowolny kąt, potestuj sobie ); odległości i kąty muszą być równe np: GML xPunktu = x + lengthdir_x( 128, direction ); yPunktu = y + lengthdir_y( 128, direction ); GML xPunktu2 = x + lengthdir_x( 128, direction + 90 ); yPunktu2 = y + lengthdir_y( 128, direction + 90 ); GML xPunktu3 = x + lengthdir_x( 64, direction - 270 ); yPunktu3 = y + lengthdir_y( 64, direction - 270 ); itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał GM Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Dzięki za pomoc, naprawdę się przyda :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się