Skocz do zawartości

Ustalenie kilku punktów na objekcie i koło niego


Michał GM

Rekomendowane odpowiedzi

Mam znowu takie jedno małe pytanie, a mianowicie jak ustalić punkty, tak jak w spricie się zaznacza np. środek potworka, tylko chodzi mi o kilka punktów, które by przestawiały się też w zmiennej direction w takiej pozycji jak np. 'drony w grze Dark Orbit za statkiem'? Próbowałem x i y tych punktów, ale nie wychodzi :( Proszę o pomoc... I mam nadzieję, że to pytanie nie będzie spamem ;) Za każdą pomoc dzięki wielkie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
xPunktu = x + lengthdir_x( odleglosc od srodka, direction + Tutaj wstawiasz dowolny kąt, potestuj sobie );

yPunktu = y + lengthdir_y( odleglosc od srodka, direction + Tutaj wstawiasz dowolny kąt, potestuj sobie );

odległości i kąty muszą być równe

np:

GML
xPunktu = x + lengthdir_x( 128, direction );

yPunktu = y + lengthdir_y( 128, direction );

GML
xPunktu2 = x + lengthdir_x( 128, direction + 90 );

yPunktu2 = y + lengthdir_y( 128, direction + 90 );

GML
xPunktu3 = x + lengthdir_x( 64, direction - 270 );

yPunktu3 = y + lengthdir_y( 64, direction - 270 );

itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...