Skocz do zawartości

Pozycjonowanie inventory


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuje zrobić by inventory było cały czas "na view'ie" ale kiedy dam x=view_xview to inventory rysuje się na view'ie ale wszystkie krantki jedna na drugiej .

Kiedy daje x=view_xview+x też nei działa, mógłbym pisać ciągle x=view_xview+ 16 i tak dalej...ale to praktycznie nie możliwe!

 

Daje poniżej wszystkie skrypty własnej roboty do inventory:

 

GML (InvCreate)
{

for (iy=argument2; iy<=(argument1*32); iy+=32)

{

for (ix=argument3; ix<=(argument0*32); ix+=32)

{

instance_create(ix,iy,oInventory)

}

}

}

 

GML (InvItemAdd)
for (hi=1; hi<=argument0; hi+=1)

{

if global.in[hi]=0

{

global.in[hi]=argument1

if global.in[hi]=argument1

{

instance_destroy();

}

 

break;

}

 

}

 

GML (InvItemRemove)
global.in[numb]=0

a=instance_create(x,y,global.ido[argument0])

with(a)

{

move_random(32,32);

}

 

GML (oInventory Create Code)
global.number +=1

numb=global.number

 

 

 

global.in[numb]=0

dumb=global.in[numb]

 

if global.gamemode=0

{

ini_open( 'save.ini' )

ini_write_real('inv','inv'+string(numb),global.in[numb]);

ini_close();

}

else

if global.gamemode=1

{

ini_open( 'save.ini' )

global.in[numb]=ini_read_real('inv','inv'+string(numb),0);

ini_close();

}

 

Prosze o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (invCreate)
{

for (iy=argument2; iy<=(argument1*32); iy+=32)

{

for (ix=argument3; ix<=(argument0*32); ix+=32)

{

inv = instance_create(ix,iy,oInventory);

inv.X = ix; inv.Y = iy;

}

}

}

 

GML (oInventory endstep)
x = view_xview+X;

y = view_yview+Y;

 

Edit: Za późno :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...