ALT Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Próbuje zrobić by inventory było cały czas "na view'ie" ale kiedy dam x=view_xview to inventory rysuje się na view'ie ale wszystkie krantki jedna na drugiej . Kiedy daje x=view_xview+x też nei działa, mógłbym pisać ciągle x=view_xview+ 16 i tak dalej...ale to praktycznie nie możliwe! Daje poniżej wszystkie skrypty własnej roboty do inventory: GML (InvCreate) { for (iy=argument2; iy<=(argument1*32); iy+=32) { for (ix=argument3; ix<=(argument0*32); ix+=32) { instance_create(ix,iy,oInventory) } } } GML (InvItemAdd) for (hi=1; hi<=argument0; hi+=1) { if global.in[hi]=0 { global.in[hi]=argument1 if global.in[hi]=argument1 { instance_destroy(); } break; } } GML (InvItemRemove) global.in[numb]=0 a=instance_create(x,y,global.ido[argument0]) with(a) { move_random(32,32); } GML (oInventory Create Code) global.number +=1 numb=global.number global.in[numb]=0 dumb=global.in[numb] if global.gamemode=0 { ini_open( 'save.ini' ) ini_write_real('inv','inv'+string(numb),global.in[numb]); ini_close(); } else if global.gamemode=1 { ini_open( 'save.ini' ) global.in[numb]=ini_read_real('inv','inv'+string(numb),0); ini_close(); } Prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Trzeba był zrobić to na tablicach ;), możesz zapisać pozycję(x,y) do zmiennej przy create, a następnie w draw: GML x = view_xview+xx; y = view_yview+yy; Jbc mam inv na tablicach z stackingiem i bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mi takie inventory straczy, a kod zaraz sprawdzę... Edit:Działaczy, thanks! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 GML (invCreate) { for (iy=argument2; iy<=(argument1*32); iy+=32) { for (ix=argument3; ix<=(argument0*32); ix+=32) { inv = instance_create(ix,iy,oInventory); inv.X = ix; inv.Y = iy; } } } GML (oInventory endstep) x = view_xview+X; y = view_yview+Y; Edit: Za późno :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się