asdfMaciej Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 No więc sprawa wygląda tak - muszę znaleźć najbliższy obiekt Character. Z przeciwnej drużyny. Budowa graczy jest mniej więcej taka: - Player to gracz, którym sterujemy. - Character to parent Player oraz inni gracze w grze. - Obiekt Character ma dwie najważniejsze zmienne - class (która nie będzie mi potrzebna do tego zadania) oraz team. - Aby pozyskać drużynę gracza którym sterujemy, używamy do tego global.myself.team. Sposoby wyszukiwania najbliższego przeciwnika, które nie działają dla mnie: - Instance_nearest(global.myself.x,global.myself.y,Character) - zwraca mnie; - To samo co wyżej, tylko nie wyszukujący mnie - powodzenia z wpieprzaniem się mi w drogę, szanowny graczu z mojej drużyny; - Inne skrypty - celują w lewo, nie wiem czemu :l. Jakby ktoś byłby zainteresowany kodem źródłowym - bawię się z kodem gry Gang Garrison 2 (open source.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 http://www.gmlscripts.com/script/instances - instance_nth_nearest - skopiuj sobie ten skrypt i jako nth podaj 2 - czyli drugi najdalszy obiekt, bo pierwszy to jest ten z którego kod wywołujesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Jeśli gracz z mojej drużyny mi się wpieprzy, to będę w niego celował. Testowałem ten skrypt przedtem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 stwórz obiekty - dzieci: objMojaDruzyna - parent: Character objPrzeciwnaDruzyna - parent: Character tak długo, jak nie dasz im własnych eventów, będą sie zachowywać jak ojciec, a możesz je teraz rozróżniać po innych nazwach - najblizszy gracz przeciwny to objPrzeciwnaDruzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się