TO_mek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam! Jak wypełnić kolorem zamknięte kształty typu wielokaty? Czyli rysuję sobie vertexsami zamknięty wielokąt i chcę go zalać kolorem. Coś co ma każdy najprostszy program typu paint czy nawet edytor wbudowany w gm (rysuje kilka ponakładancyh na siebie prostokątów, kółek i zalewam kolorem powstałe kawałeczki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Rozumiem że masz surfaca po którym rysujesz ten kształt. Jeśli tak to funkcjami draw_primitive_begin() i end() możesz ten kształt narysować na nim od razu wypełniony kolorem bądź teksturą ( w tym temacie możesz sobie zobaczyć jak to zrobić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jeśli tak to funkcjami draw_primitive_begin() i end() możesz ten kształt narysować na nim od razu wypełniony kolorem bądź teksturą Tak zrobilem ale wydaje mi sie, ze generowanie terenu z wypelnieniem jest duzo bardziej splaszczone. Przykladowy plik LMB - rysuje bez wypełnienia, RMB z wypełnieniem. Od czego to zależy? PS. Musiałem użyć pr_trianglefan aby mieć jakiekolwiek wypełnienie. EDIT: Nie wiem z czego to wynika ale jak podzieliłem rysowanie terenu na mniejsze kawałki to teraz rysowanie jest prawidlowe. Moze ilość składowych vertexów jest w jakiś sposób ograniczona. Podmieniam przykład gdzie dodatkowo pod MMB (środkowym przyciskiem myszy) jest generowanie prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się