taxi_driver Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jak to jest z dzwiekiem w gm. Załadowalem kilka dzwiekow i wcale nie byly odtwarzane tylko dostawalem komunikat ze game maker ich nie ma(?)... a w grze byly odtwarzane tylko 2 pierwsze.. No wiec zrobilem ze gra po wykorzystaniu juz tych dwóch usuwa je... no i wtedy okazuje sie ze pozostale dzwieki mozna uzywac. Zastanawiam sie czy to znaczy ze GM ma jakas okresloną wielkość pamieci przeznaczona na przechowywanie dzwieków? Jesli tak to ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 widocznie nazywaly sie tak samo wez scripts>check resoures names :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 widocznie nazywaly sie tak samo wez scripts>check resoures names :) Tego ze sprawdzeniem kolizji nazw nie znalem. fajne :) od razu znalazlem 4 kolizije, ale bez wplywu na cokolwiek w grze. Co do muzyki to nazwy sa zupelnie różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 moze odtwarzaly sie wszystkie na raz? jesli zostanie kilka dzwiekow zagranych w jednym momencie to odtworzy sie tylko jeden z nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 tylko w przypadku mp3 tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie, tylko jeden na raz, czesto sie zabezpieczam, gdy nie jestem pewien, to przed uzyciem kolejnego wyłaczam wszystkie, lub po prostu daje komende if !sound_isplaing then .... i dopero tu daje instrukcje grania. Moze to wina formatu, bo te dzwieki co dalem to na przyklad nie dawaly sie uciszac. Po prostu albo grał albo nie, Jak próbowałem zmniejszyc volume o 0.1 to natychmiast przestawal grac. Wogóle dzwiek to jest cos co trudno mi ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 bo dzwiek w gmie jest kijowy i czeba uzywac dllow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 bo dzwiek w gmie jest kijowy i czeba uzywac dllow Kijowość polega na tym, że GM w miarę ok działa z plikami *.wav gdzie działa volume itp. (chociaż is_sound_playing już nie zawsze) Co do mp3 to zapomnij jeśli chcesz używać kilku jednocześnie lub sterować głośnością bez dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się