Skocz do zawartości

Dzwięk w GM


Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest z dzwiekiem w gm. Załadowalem kilka dzwiekow i wcale nie byly odtwarzane tylko dostawalem komunikat ze game maker ich nie ma(?)... a w grze byly odtwarzane tylko 2 pierwsze..

No wiec zrobilem ze gra po wykorzystaniu juz tych dwóch usuwa je... no i wtedy okazuje sie ze pozostale dzwieki mozna uzywac.

Zastanawiam sie czy to znaczy ze GM ma jakas okresloną wielkość pamieci przeznaczona na przechowywanie dzwieków? Jesli tak to ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, tylko jeden na raz, czesto sie zabezpieczam, gdy nie jestem pewien, to przed uzyciem kolejnego wyłaczam wszystkie, lub po prostu daje komende if !sound_isplaing then .... i dopero tu daje instrukcje grania.

Moze to wina formatu, bo te dzwieki co dalem to na przyklad nie dawaly sie uciszac. Po prostu albo grał albo nie, Jak próbowałem zmniejszyc volume o 0.1 to natychmiast przestawal grac.

Wogóle dzwiek to jest cos co trudno mi ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dzwiek w gmie jest kijowy i czeba uzywac dllow

 

Kijowość polega na tym, że GM w miarę ok działa z plikami *.wav gdzie działa volume itp. (chociaż is_sound_playing już nie zawsze)

Co do mp3 to zapomnij jeśli chcesz używać kilku jednocześnie lub sterować głośnością bez dll.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...