Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 25 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 spróbuję to jakoś wyjaśnić: chcę, by przy przejściu między klatkami w sprajcie nastąpił efekt zanikania/przenikania (jak zwał, tak zwał), wiecie, image_alpha i tak dalej... oraz jak spowolnić ową animację? Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 animation>dissapear oraz animation>stretch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 animation>dissapear oraz animation>stretch Dzięki, ale nie o to mi chodziło z tym przenikaniem :( chcę, by przenikanie następowało POMIĘDZY klatkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 A no to ręcznie będziesz musiał się pobawić image>opacity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Wstawiasz do step: GML image_alpha = sin( 180 * image_index / sprite_get_number( sprite_index ) ); A najlepiej sam dobierz odpowiadającą Ci wartość a: GML image_alpha = sin( image_index * a ); Inne rozwiązanie, w zależności od pożądanego efektu, domyślnie a = 1: GML image_alpha = image_index / sprite_get_number( sprite_index ) * a; Pozdrawiam ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się