Raqe Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witajcie! Oto dziś znów liczę na waszą pomoc, otóż przeszukałem forum, przykłady i wujka google i nie znalazłem odpowiedzi. Sam też próbowałem, ale już niewiem co robić. Pracuję w 3D... Mam sześcian, któremu poprzez naciskanie strzałek w lewo i prawo zmieniam kierunek. Możecie się domyślać, że potrzebuję także obrócić ów sześcian. Próbowałem standardowo: d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_transform_add_translation(x,y,z); d3d_draw_block(itd, itp); d3d_transform_set_identity(); ale wtedy obiekt jest środkiem wielkiego koła które zaczyna zataczać figura. Jak to zmienić, co wprowadzić? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 GML d3d_transform_set_rotation_z(direction); d3d_transform_add_translation(x,y,z); // Absolute coords d3d_draw_block( -5, -5, -5, 5, 5, 5, -1, 1, 1); // Relative coords d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się