ALT Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mógłby mi ktoś napisać skrypt który działał by tak: -Sprawdza ile wynosi zmienna -Jeżeli wynosi 1 to robi następującą operacje: zmienna+4 , jeżeli 2 to: zmienna+8 ...i tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 GML return argument0 + argument0 * 4;? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 O coś takiego chodzi? GML return argument0 + ((argument0 div 2)*4); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Yep and thanks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 GML zmienna=argument0; zmienna+=zmienna*4; return zmienna; Chyba tak. EDIT: Eh, przegonił mnie ktoś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 O coś takiego chodzi? GML return argument0 + ((argument0 div 2)*4); f( 1 ) = 1 + ( ( 1 div 2 ) * 4 ) = 1 f( 2 ) = 2 + ( ( 2 div 2 ) * 4 ) = 6 f( 3 ) = 3 + ( ( 3 div 2 ) * 4 ) = 7 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dobra mudżyni, wystarczy mi tego już ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się