MiChAl200 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Czy jeśli np. utworzyłem 5 surface'ów, a 1 z nich jest tylko narysowany, to karta graficzna jest obciążona przez wszystkie 5, czy tylko przez ten 1. (a te pozostałe gdzieś indziej są zapisane). Pytam się, bo zrobiłem najpierw mapę z jednego surface'a na szerokość i wysokość całego rooma, ale u kolegi się zacinało, a na moim drugim komputerze w ogóle się nie włączało. Więc nie wiem czy lepiej będzie, jak podzielę mapę na surface'y i w zależności od tego gdzie jest gracz tylko trzy są namalowane. (tam gdzie jest gracz i dwa obok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 W jakim sensie obciążona? Generalnie surface zajmuje miejsce w pamięci, rysowanie go w ogóle obciąża komputer, nie tyle samą kartę graficzną. Jeśli surface jest duży to nie licz, że gra będzie działać jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Lutego 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Tak, jak tworzysz surface to pamięć jest rezerwowana (bodajże wg wzoru: wys x szerokość x głębia kolorów x 1 bajt) i nie ma to związku z drawowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Ok, rozumiem. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się