Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam! Mój prosty problem polega na tym, że nie potrafię oteksturować modelu 3D <_< . Obiekt zwie się haha. Create: GML global.model_haha = d3d_model_create(); //tworzy model d3d_model_load(global.model_haha,'haha.gmmod'); //wczytuje model haha.gmmod</span> Draw: GML draw_set_color(c_white);//kolor modelu d3d_model_draw(global.model_haha,argument0,argument1,argument2,-1); //rysuj model</span> Przyjmijmy, że tekstura zwie się lol. Z góry dzięki! PS. Jestem noga w GML, więc piszcie tak na chłopski rozum ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 'lol' zamiast '-1' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 'lol' zamiast '-1' Nie działa :crying: (albo znów coś zpaprałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 GML texid = background_get_texture( lol ); Zamiast '-1' wstaw 'texid' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dzięki! Jesteś moim bogiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się