Skocz do zawartości

Jak oteksturować model 3D?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Witam!

 

Mój prosty problem polega na tym, że nie potrafię oteksturować modelu 3D <_< .

Obiekt zwie się haha.

Create:

GML
global.model_haha = d3d_model_create(); //tworzy model

d3d_model_load(global.model_haha,'haha.gmmod'); //wczytuje model haha.gmmod</span>

Draw:

GML
draw_set_color(c_white);//kolor modelu

d3d_model_draw(global.model_haha,argument0,argument1,argument2,-1); //rysuj model</span>

 

Przyjmijmy, że tekstura zwie się lol.

 

Z góry dzięki!

 

PS. Jestem noga w GML, więc piszcie tak na chłopski rozum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...