Skocz do zawartości

Przykład optymalnej wody na surfaceach?


Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem w jednej grze platformowej w GM dosyć ładną wodę z odbiciem i falującą.

Szukałem takich przykładów i jak już to znalazłem nieoptymalne albo nie to co chcę.

Szukałem też na naszym forum i jak coś znalazłem to linki wygasłe.

Nie jestem też pewny czy da radę zrobić taką optymalną wodę powiedzmy na 6tys szerokości i 400 wysokości żeby na 60fps działała w viewie 1024x768.

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem w jednej grze platformowej w GM dosyć ładną wodę z odbiciem i falującą.

Szukałem takich przykładów i jak już to znalazłem nieoptymalne albo nie to co chcę.

Szukałem też na naszym forum i jak coś znalazłem to linki wygasłe.

Nie jestem też pewny czy da radę zrobić taką optymalną wodę powiedzmy na 6tys szerokości i 400 wysokości żeby na 60fps działała w viewie 1024x768.

 

Dzięki.

 

A po co szukasz przykładu? Nie lepiej samemu pomyśleć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...