Nirvan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Widziałem w jednej grze platformowej w GM dosyć ładną wodę z odbiciem i falującą. Szukałem takich przykładów i jak już to znalazłem nieoptymalne albo nie to co chcę. Szukałem też na naszym forum i jak coś znalazłem to linki wygasłe. Nie jestem też pewny czy da radę zrobić taką optymalną wodę powiedzmy na 6tys szerokości i 400 wysokości żeby na 60fps działała w viewie 1024x768. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Czyli w sumie to wodę na 1024x400, bo rysując odpowiednio tej reszty nie trzeba wyświetlać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Widziałem w jednej grze platformowej w GM dosyć ładną wodę z odbiciem i falującą. Szukałem takich przykładów i jak już to znalazłem nieoptymalne albo nie to co chcę. Szukałem też na naszym forum i jak coś znalazłem to linki wygasłe. Nie jestem też pewny czy da radę zrobić taką optymalną wodę powiedzmy na 6tys szerokości i 400 wysokości żeby na 60fps działała w viewie 1024x768. Dzięki. A po co szukasz przykładu? Nie lepiej samemu pomyśleć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Uwaga! To forum służy do zamieszczania gotowych przykładów i silników, nie do poszukiwań! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się