PolskiFrancuz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Chce zrobić pierwszą grę,ale utknąłem na tym,że nie wiem jak przełączyć viewa. Kiedy ustawiamy w roomie view,to tam jest view1 view2 etc. Ustawiam,żeby używało dany view na starcie,a jak zrobić przy jakimś evencie,aby zmienic viewa,dokładniej chce,aby obraz chodził najpierw za obiektem jednym,potem za drugim :] Prosił bym o szybką odpowiedź,najlepiej skrypt podać,bo klocków nie lubię :P ------------------------------------------------------ Dodatkowe info i uwagi: ------------------------------------------------------ @EDIT: mam wersje PRO game maker 8.0 @EDIT: Proszę o szybką pomoc ! ----------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 View_object[numer view'a] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Wystarczy tylko jeden view. W danym momencie zmieniasz tylko view_object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 View_object[numer view'a] Mam coś takiego: GML view_object[2]; I nie działa :( Co mam nie tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 view_object[2]=twój_obiekt; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 view_object[2]=twój_obiekt; GML view_object[0]=pl2; pl2 to moje 2 wcielenie gracza... I nie działa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zrób to tak: 1. Zrób nowy obiekt i nazwij go np. o_kontroler i umieść go w roomie pierwszym. W create tego obiektu daj zmienną: GML global.obiektview= o_obiekt1 // w zmiennej deklarujesz za jakim obiektem będzie przesuwał się view</span> W step tego obiektu daj: GML view_object[0]=global.obiektview I np jeśli klikniesz N to view, będzie przesuwał się za obiektem nr 2 GML if keyboard_check(ord('N')) { global.obiektview= o_obiekt2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 nadal nie tak,i chce,nie po kliknięciu tylko w waliłem do create :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się