Exigo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Czyli - czy istnieje jakaś funkcja, sposób pozwalający na sprawdzenie czy obiekt koliduje z czymkolwiek, oraz zwrócenie identyfikatora body z którym jest ta kolizja? (ExtremePhysics) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 ep_world_collision_test_box/ep_world_collision_test_polygon+ep_world_get_collision_body Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 A jak chcesz zwrócić id instancji w którym wystąpiła kolizja to musisz przypisać ciału customową zmienną: ep_body_set_uservar(world, body, numer zmiennej, id); Pod numer zmiennej podstaw jaką stałą. a potem przy kolizji ep_body_get_uservar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 O to mi chodziło Will, dzięki. : ) (Powinieneś pracować w yoyogames!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się