taxi_driver Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Cale pytanie jest wlasciwie w tytule. Wiec, czy lepiej (optymalniej dla szybkosci) jest umiescic dlugi kod w jednym obiekcie [w step] czy lepiej stworzyc kilka obiektow na ktore rozdzielic ten przydlugi kod?? Nie pytam o estetyke czy przejrzystosc, tylko bardzo mnie interesuje czy taki podzial moze wplynac na poprawe wydajnosci gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Lepiej jezeli wszystko bedziesz miec w 1 obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Lepiej jezeli wszystko bedziesz miec w 1 obiekcie. to ze to jest w "step" nie ma znaczenia? bo tak sobie myslalem( mialem nadzieje) ze moze wlasnie przez to gra sie przycina :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Niektore skrypty musisz miec w step. Ale im wiecej masz obiektow tym bardziej ci gra sie przycina. Mozesz tez dla prszyspieszenia zmienic room_speed w ustawieniach room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Lepiej jezeli wszystko bedziesz miec w 1 obiekcie. to ze to jest w "step" nie ma znaczenia? bo tak sobie myslalem( mialem nadzieje) ze moze wlasnie przez to gra sie przycina :/ Ja raz miałem z step 70kb, i powiem ci że to jednak przycina :D Myślę że lepiej rozbić to na kilka obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 To zalezy jak dłuuugi masz ten kod :D:D:D Moze idzie go jakos skrocic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Przecież ilość kodu się nie zmieni... nie ma to wpływu, więcej obiektów tylko zwalnia grę - ale tak nieznacznie, że tego akurat nie zauważysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie jest tam tak duzo kodu jak u ciebie Skowron1993 tyle tylko ze sa do wykonania przesuniecia b. duzych tilsow i ogolnie sporo z grafika. Jezeli jednak jest tak jak piszecie, to pozostawiam to bez zmian (choc w przyszlosci bede staral sie jednak tworzyc wiecej obiektow, kierujac sie przejrzystoscia.... no bo wplyw na wydajnosc piszecie ze jest prawie żaden) Co do zmiany v w room'ie to zwiekszylem ja i ....... jest duzo lepiej. Dzieki za rade. (dziekuje za wszystkie odpowiedzi) Chcialbym przy okazji zapytac czy gdy obrazek wyjezdza poza wymiary room'u to czy gm moze sie na tym "zawiesic"??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 nie. Rysowanie poza granicami też zajmuje czas, ale kompletnej zwiechy na tym nie złapiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się