Skocz do zawartości

lepiej dluzszy kod w stepie 1 obj czy rozbic na kilka obj?


Rekomendowane odpowiedzi

Cale pytanie jest wlasciwie w tytule.

Wiec, czy lepiej (optymalniej dla szybkosci) jest umiescic dlugi kod w jednym obiekcie [w step] czy lepiej stworzyc kilka obiektow na ktore rozdzielic ten przydlugi kod??

Nie pytam o estetyke czy przejrzystosc,

tylko bardzo mnie interesuje czy taki podzial moze wplynac na poprawe wydajnosci gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jezeli wszystko bedziesz miec w 1 obiekcie.

 

 

to ze to jest w "step" nie ma znaczenia? bo tak sobie myslalem( mialem nadzieje) ze moze wlasnie przez to gra sie przycina :/

 

Ja raz miałem z step 70kb, i powiem ci że to jednak przycina :D Myślę że lepiej rozbić to na kilka obiektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tam tak duzo kodu jak u ciebie Skowron1993 tyle tylko ze sa do wykonania przesuniecia b. duzych tilsow i ogolnie sporo z grafika.

Jezeli jednak jest tak jak piszecie, to pozostawiam to bez zmian (choc w przyszlosci bede staral sie jednak tworzyc wiecej obiektow, kierujac sie przejrzystoscia.... no bo wplyw na wydajnosc piszecie ze jest prawie żaden)

Co do zmiany v w room'ie to zwiekszylem ja i ....... jest duzo lepiej. Dzieki za rade. (dziekuje za wszystkie odpowiedzi)

 

Chcialbym przy okazji zapytac czy gdy obrazek wyjezdza poza wymiary room'u to czy gm moze sie na tym "zawiesic"???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...