jdpl2401 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam. Mam mały problem. Chciałbym ustalić solid dla pewnych obiektów, ale w zależności od tego z której strony obiekt będzie się zbliżał. Najlepiej pokażę na obrazku: W sensie, że od góry, od lewej i prawej podchodzenie do ściany kończy się jej skasowaniem, zaś od dołu solid, zablokowaniem ruchu. Próbowałem z direction, jednakże nie wychodziło :crying: Dziękuję;-) Wesołych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 A może zamias blokować obiekt przy kolizji sprawdzaj direction w wall i jeśli jest od dołu to "bokój" chodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 W evencie "Collision with wall" w obiekcie wjeżdżającym na ścianę: GML if !(other.y < y+16) with(other) instance_destroy() else { x = xprevious; y = yprevious } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jdpl2401 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ok, niby poradziłem sobie, troche na około. ;-) Dzięki bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi