Elevator Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 kiedys wykminilem jak to dziala ale to bylo dawno i mi sie zapomnialo <_< mozecie mi wyjasnic co im tu nie pasuje? GML game_save(get_save_filename("|*.sav","")) GML game_load(get_open_filename("|*.sav","")) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wydaje mi się że game_save() i get_save_filename() to dwa różne polecenia, więc chyba to powinno być osobno: GML zapis=get_save_filename("|*.sav","") game_save(zapis); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 @up: a słyszałeś w matematyce o czymś takim jak "podstawianie" liczby za niewiadomą? Tutaj działa to tak samo. Wykonywana jest fukcja, zwracana jej wartość. Tyle, że jak ktoś weźmie anuluj to już tego nie będziesz wiedział, więc można zrobić tak jak podałeś, zeby przypisać wartośc do zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się