micha_i Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam, chodzi mi o takie coś: Obrazek myślę,że można to zrobić z użyciem draw_sprite_ext i image_angle, tylko nie wiem jak <_< ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Rysuj koło i zmieniaj go image_xscale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 chcesz, żeby obiekt poruszał się po elipsie, tak? spróbuj: dwa lengthdiry z różnymi parametrami length. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 No to przykro mi, ale w ten sposób tego nie zrobisz : ( GML draw_sprite(sprite,image_index,x+lengthdir_x(szerokość_elipsy,image_angle),y+lengthdir_y(wysokość_elipsy,image_angle)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jaklub: nie o to Mam obrazek elipsy, stawiam tam czarną kropkę, a w grze elipsa tak się obraca i skaluje, że ma te same rozmiary, a kulka sie porusza(cała elipsa sie obraca, ale tak sie skaluje, że ma te same rozmiary.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 W takim wypadku - wykorzystaj surface i primitives. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się