Skocz do zawartości

Kursor (celownik)


Rekomendowane odpowiedzi

Tworzysz obiekt, któremu nadajesz sprite celownika. W obiekcie otwierasz EVENT -> STEP a w srodek wrzucasz klocek o nazwie "execute a piece of code" wewnątrz którego wpisujesz formułkę

 

x=mouse_x
y=mouse_y

 

Na koniec w opcjach ukrywasz kursor systemowy i wstawiasz obiekt do "pokoju" twojej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...