Kychu Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jak zrobic aby podczas gry zamiast zwyklego kursora był celownik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Szukać ni umisz?! https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1592&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Poza tym, jest klocek do zmiany kursora :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jako zaawansowany Game Makerowiec powiem, iż klocki są do dupy. A właściwie z dupy. :lol2: Wybaczcie mi moje kiblowe poczucie humoru! :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Tworzysz obiekt, któremu nadajesz sprite celownika. W obiekcie otwierasz EVENT -> STEP a w srodek wrzucasz klocek o nazwie "execute a piece of code" wewnątrz którego wpisujesz formułkę x=mouse_x y=mouse_y Na koniec w opcjach ukrywasz kursor systemowy i wstawiasz obiekt do "pokoju" twojej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Choosen wrociles !! super :))) opcjach tych kolo helpa (gry) tam w pierwszym okienku jest zaznaczone tylko jedno pole (cos z myszka) i nalezy je odznaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 w credits chyba pół forum wymienie bo praktycznie wy tą gre robicie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Nie chce pisać nowego tematu, ale mam pytanie co do celownika. Jak zrobić żeby w grze 3d był celownik który może też mierzyć do góry? Bo nie znam niczego na współrzędne x,y,z tylko x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 `x` i `y` to te same co w 2D, a `z` odpowiada za wysokosc. Zmien `z` zeby patrzyc wyzej lub nizej (przy robieniu projekcji 3D). A sam celownik chyba zawsze powinien byc na srodku ekranu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się