Skocz do zawartości

Pętle,znowu...


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Przeróbcie mi ten kod na bardzie wydajny,z użyciem pętli bo mi głowa wybuchnie!

 

GML
if fin=0

{

 

instance_create(xx,yy,Other)

fin=1

alarm[0]=1

}

else if fin=1

{

if yy=352

{

 

Dance();

fin=0

xx+=16

alarm[0]=1

}else

{

yy+=16

fin=0

alarm[0]=1

}

}

 

GML (Dance)
dir = choose(1,3,2,3,1,3)

 

 

 

switch dir

{

case 1:

pos -= 16

yy = pos

case 2:

pos += 16

yy = pos

case 3:

yy = pos

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

switch dir

{

case 1:

pos -= 16

yy = pos

case 2:

pos += 16

yy = pos

case 3:

yy = pos

}

ten switch nie działa poprawnie.

Powinien on wyglądać tak:

 

GML
switch dir

{

case 1:

pos -= 16

yy = pos

break;

case 2:

pos += 16

yy = pos

break;

case 3:

yy = pos

break;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...