ALT Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Przeróbcie mi ten kod na bardzie wydajny,z użyciem pętli bo mi głowa wybuchnie! GML if fin=0 { instance_create(xx,yy,Other) fin=1 alarm[0]=1 } else if fin=1 { if yy=352 { Dance(); fin=0 xx+=16 alarm[0]=1 }else { yy+=16 fin=0 alarm[0]=1 } } GML (Dance) dir = choose(1,3,2,3,1,3) switch dir { case 1: pos -= 16 yy = pos case 2: pos += 16 yy = pos case 3: yy = pos } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 switch dir { case 1: pos -= 16 yy = pos case 2: pos += 16 yy = pos case 3: yy = pos } ten switch nie działa poprawnie. Powinien on wyglądać tak: GML switch dir { case 1: pos -= 16 yy = pos break; case 2: pos += 16 yy = pos break; case 3: yy = pos break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Skrypt Dance: GML if(random(1)) pos += (choose(1,1,2)-1)*32-16 yy = pos ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Thx,ale najbardziej interesuje mnie pierwszy kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Zakładam, że chcesz wypełnić planszę siatką obiektów. Sprawdź to: GML for(i = 0; i < room_width; i += 1) for(j = 0; j < 352; j += 16) instance_create(i,j,Other) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się