four4 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Mam kilka pytań: 1.-Jak zrobić żeby jak zdobędę 100 punktów przeniosło mnie do innego rooma ale w następnym była inna ograniczona liczba punktów 2.-Chcę żeby 'hero' szedł za kursorem bez żadnego przycisku , ale ma iść za kursorem kiedy nacisnę LPM 3.-Jak zrobić żeby przeciwnik strzelał we mnie kiedy dopiero mnie zobaczy ?? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 1. Wejdź w edycję rooma zakładka settins > creation code i tam wpisz GML global.maxPunkty = 100; To będzie wymagana ilość punktów do przejścia w next level. Teraz zrób nowy obiekt i nazwij go np kontroler w jego create wpisz GML global.punkty = 0; a w step GML if ( global.punkty >= global.maxPunkty ) room_goto_next(); Obiekt kontroler postaw w roomie tym i następnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 2. mp_potential_step 3. collision_line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 1. Zrob nowy obj. I w create score # 0 maxscore # 100 w step if score # maxscore ( maxscore *# 2 room_goto_next() translation_kind # 2 ) zamiast # wstaw rowna sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się