Bedziom Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Joł. Potrzebuję do Szota takiego rozwiązania, żeby rysowała się ilość ammo i magazynków dla wybranej broni, ale nie wiem, jak to zrobić nie używając różnego kodu dla każdej broni, tylko np. czegoś takiego : GML // posiadam zmienne ammo1-4 i magz1-4 i chcę, żeby sprawdzało jaką broń ma player1 i wartość zmiennej bron dodawało na końcu nazwy zmiennej ammo- lub magz-. draw_text(x,y,'Ammo :'+string(o_player_1.ammo+string(o_player_1.bron)) draw_text(x,y,'Magz :'+string(o_player_1magz+string(o_player_1.bron)) Tyle, że taki kod nie działa. Da się takie coś w ogóle zrobić? Jeśli tak, to jak? Z góry thanks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Listopada 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 GML +string(x+string(x)) nie jest poprawne, bo konkatenacji na liczbach się nie robi, jak już to GML +string(x)+string(x) Edit: wiem o co chodzi ;) GML +string( variable_local_get('ammo' +string(o_player_1.bron)) ) Albo przenieś na tablice: GML +string( ammo[o_player_1.bron] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 execute string, nie do końca wiem jak tego użyć, ale wiem, że Ci pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Dzięki za pomoc - sprawdzę jutro, jak będę miał dostęp do GM'a i neta na jednym kompie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się