Skocz do zawartości

ZmiennaX. X = wartość innej zmiennej


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

Joł.

Potrzebuję do Szota takiego rozwiązania, żeby rysowała się ilość ammo i magazynków dla wybranej broni, ale nie wiem, jak to zrobić nie używając różnego kodu dla każdej broni, tylko np. czegoś takiego :

GML
// posiadam zmienne ammo1-4 i magz1-4 i chcę, żeby sprawdzało jaką broń ma player1 i wartość zmiennej bron dodawało na końcu nazwy zmiennej ammo- lub magz-.

draw_text(x,y,'Ammo :'+string(o_player_1.ammo+string(o_player_1.bron))

draw_text(x,y,'Magz :'+string(o_player_1magz+string(o_player_1.bron))

Tyle, że taki kod nie działa.

 

Da się takie coś w ogóle zrobić? Jeśli tak, to jak?

 

Z góry thanks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

GML
+string(x+string(x))
nie jest poprawne, bo konkatenacji na liczbach się nie robi, jak już to
GML
+string(x)+string(x)

 

Edit: wiem o co chodzi ;)

 

GML
+string( variable_local_get('ammo' +string(o_player_1.bron)) )

 

Albo przenieś na tablice:

 

GML
+string( ammo[o_player_1.bron] )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...