ALT Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Przerobi mi ten kod ktoś żeby nie generował płaskiego terenu tylko "falistego"? GML { for (yy=y; yy<=224; yy+=16) for (xx=0; xx<=464; xx+=16) instance_create(xx,yy,Other) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Raczej nikt ci tego nie napisze. Może szum perlina, ostatnio o nim 'głośno' na GMC. Edit:Atwgl to co to za gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A mógłbyś to sprecyzować? Bo z tego co widzę to kod generuje co 16 pikseli na płaszczyźnie 224 piksele na 464 piksele jakiś obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 @ediepl: szum Perlina? To ma być widok platformowy. @topic: GML var aaaa; for (xx=0; xx<=464; xx+=16) { aaaa = (x/16) mod 4 for (yy=y; yy<=224+(32*abs(aaaa-1.5)); yy+=16) instance_create(xx,yy,Other) } Sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Iksy niechaj zmieniają się co stałą wartość, igrek o sinusa/cosinusa iteratora. To da ci sinusoidę. Wstawiając kilka sinusów otrzymujesz już ciekawą falę ;) . Jeśli jej długość będzie równa długości planszy, efekt będzie idealny. Postaram się wstawić przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się