kriso99 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 problem z funkcją collision_line W oBlok(step) GML collision_line(oPlayer.x,oPlayer.y,x,y,oBlok,0,0) Problem jest w tym że akcja jest wykonywana w oBlok i dlatego wykrywa kolizie z samym sobą jak to ominąć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Listopada 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) The argument notme can be set to true to indicate that the calling instance should not be checked. All these functions return either the id of one of the instances that collide, or they return a negative value when there is no collision. Ostatni parametr zamiast na zero ustaw na 1 (lub true). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 dzięki działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi